اخبار بازی

یوکو تارو پایان فرنچایز Nier را اعلام کرد

خالق فرنچایزهای Drakengard و Nier، یوکو تارو (Yoko Taro)، خبر داد که فرنچایز Nier به پایان خود رسیده، مگر پول عظیمی به او پیشنهاد شود.

در کلیپی که به مناسبت تعطیلات کریسمس منتشر شده، تهیه‌کننده‌ی مشهور اسکوئر انیکس (Square Enix)، یوسوکه سایتو (Yosuke Saito)، از یوکو تارو پرسید که برنامه‌های آینده‌ی وی برای فرنچایز Nier چیست؟ آقای تارو پاسخ داد که هیچ برنامه‌ای ندارد و ادامه داد که سری Nier به پایان رسیده است. یوسوکه سایتو که حرف تارو را باور نکرده بود، گفت که احتمالاً دروغ می‌گوید. بعد از این سخن یوکو تارو اعلام کرد که اگر کوهی پول به او پیشنهاد شود، نظرش را عوض می‌کند.

این بار اولی نیست، یوکو تارو و تیم او، با این لحن و شوخی با هواداران صحبت می‌کنند، به همین علت تشخیص، شوخی بودن و یا جدی بودن حرف‌های آقای تارو ممکن نیست.

در نهایت و با در نظر گرفتن تاثیری که آثار این فرنچایز روی صنعت بازی‌های ویدیویی داشتند، پایان این سری با دو بازی مشکلی نخواهد داشت. نیازی نیست که هر فرنچایزی که با محبوبیت روبه‌رو شده، تا ابد ادامه پیدا کند.

پس موفقیت بزرگ عنوان Nier: Automata، بازسازی بازی Nier: Replicant منتشر شد که توانست با نقد و نظرات مثبت هواداران و منتقدان بازی‌های ویدیویی، مواجه شود. به تازگی یک اثر از این فرنچایز با نام Nier: Reincarnation، برای گوشی‌های همراه نیز، عرضه شده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *