اخبار بازی

کارگردان Dragon Age 4 استودیو BioWare را ترک کرد

آقای مت گلدمن (Matt Goldman)، کارگردان Dragon Age 4 پس از نزدیک به ۲۰ سال همکاری با BioWare، این استودیو را ترک کرد. ایشان در این مدت کارگردانی عناوین زیادی از جمله مجموعه‌های Dragon Age و Baldur’s Gate بر عهده داشتند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با واران گیم همراه باشید.

استودیو بایوور همواره جزو استودیوهایی شناخته شده که در ارائه یک بازی با کیفیت، همیشه موفق است و بویژه در ژانر نقش آفرینی این استودیو مجموعه‌های محبوب زیادی را روانه بازار کرده‌است اما، طی چند سال اخیر عرضه عناوینی همچون Anthem و Mass Effect Andromeda کمی دیدگاه‌ها را نسبت به این استودیو تغییر داده و طرفداران نارضایتی‌های خود را صراحتا نسبت به برنامه‌های اخیر بایوور بروز دادند.
از زمانی که به صورت رسمی اعلام شد نسخه چهارم مجموعه محبوب Dragon Age در دست ساخت است، مدیران استودیو به طرفداران وعده یک بازی با کیفیت که تمامی انتظارات طرفداران را برآورده کند، دادند و گفتند تا زمانی بازی به سطح انتظارات آن‌ها نرسد، آن را به هیچ عنوان منتشر نمی‌کنند.

ظاهرا چالش‌های بر سر راه ساخت این بازی نیز در حال نمایان شدن‌ است. آقای مت گلدمن (Matt Goldman)، کارگردان Dragon Age 4 پس از نزدیک به ۲۰ سال همکاری با BioWare، این استودیو را ترک کرد. ایشان در زمان فعالیت خود در استودیو روی پروژه‌های بزرگی همچون مجموعه Dragon Age و Baldur’s Gate کار کرد بودند.

در ایمیل مشترکی که مدیر ارشد بایوور به کارکنان استودیو ارسال کرده، در باره جدایی آقای گلدمن، توضیحاتی ارائه شده‌است. آقای Gary McKay گفته احتمال جدایی ایشان روی وضعیت شغلی برخی کارکنان موثر خواهد بود اما، بازی تا زمانی که به سطح استاندارد لازم نرسد، منتشر نمی‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *