اخبار بازی

مدیر عامل استودیو Slightly Mad این استودیو را ترک کرد

آقای Ian Bell، مدیر عامل استودیو Slightly Mad و خالق مجموعه ریسینگ Project CARS اعلام کرد قصد دارد از این استودیو جدا شود. وی اعلام کرد آینده این استودیو روشن است و در مسیر درستی قرار گرفته و دیگر نیازی به نظارت او نیست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

شرکت Slightly Mad نام آشنا برای مخاطبان گیم، بویژه طرفداران ژانر ریسینگ است. این شرکت سال ۲۰۰۹ و پس از ساخت یکی از بازی‌های محبوب مجموعه Need For Speed، یعنی Shift تاسیس شد. آقای Ian Bell به عنوان موسس و رئیس این استودیو همواره در تمامی پروژه‌های این شرکت جزو ارکان اصلی و مدیران ایفا نقش کرده‌اند. ایشان امسال و پس از نزدیک به یک دهه همکاری، از این استودیو جدا شدند. وی در این باره گفت: “اکنون که آینده استودیو روشن است و در مسیر صحیحی قرار دارد، نوبت آن رسیده که کنار بکشم. فرصت همراهی با شما و به اشتراک گذاشتن رویاهایم با شما یکی از مهیج‌ترین تجربه‌های زندگی‌ام بود.”

به احتمال قوی جدایی مدیر عامل استودیو Slightly Mad مربوط به قراردادی باشد که شرکت مادر این استودیو، کد مسترز سال گذشته با الکترونیک آرتز امضا کرد. کد مسترز مالکیت خود و تمامی دارایی‌های زیر مجموعه خود را از ازای مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار به الکترونیک آرتز واگذار کرد. آقای بل تنها مدیر ارشدی نیست که پس از عقد این قرارداد از سمت خود کناره‌گیری کرده‌است. آقایان فرانک سنگیر (Frank Sagnier) و رشید واراچیا (Rashid Varachia)، مدیرعامل و رئیس دفتر کد مسترز نیز در ماه جولای شرکت خود را ترک گفتند.

سخنگو الکترونیک آرتز در مصاحبه‌ای با وبسایت GamesIndustry جدایی آقای بل را تایید نمود. هنوز پروژه بعدی اسلایتلی مد مشخص نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *