اخبار بازی

معرفی بسته الحاقی Path of Exile: The Forbidden Sanctum با پخش تریلر جدید

استودیو گرایندینگ گیر گیمز با پخش تریلری جدید، بسته الحاقی The Forbidden Sanctum بازی Path of Exile را معرفی کرد.

به تازگی استودیوی گرایندینگ گیر گیمز بسته‌ی گسترشی جدید بازی اکشن و نقش‌آفرینی Path of Exile را معرفی کرده است. این محتوای جدید با نام The Forbidden Sanctum قرار است در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) امسال روی پی سی و در روز ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس قرار گیرد. در ادامه تیم سازنده یک تریلر برای رونمایی از این محتوای الحاقی را پخش کرد.

گرایندینگ گیر گیمز اعلام کرد قبل از عرضه‌ی این بسته گسترشی در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) امسال یک رویداد زنده را برگزار خواهد کرد. پس از آن، یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ توسط ZiggyD با حضور کریس ویلسون، یکی از بنیانگذاران استودیو برگزار می‌شود. اگرچه هنوز از محتوای جدید و Challenge League بسته الحاقی The Forbidden Sanctum رونمایی نشده است، اما گرایندینگ گیر بازگشت Archnemesis را اعلام کرد؛ بخشی که اضافه شدن آن به بازی اصلی در بسته الحاقی Lake of Kalandra با جنجال‌هایی همراه شد.

استودیو گرایندینگ گیر تصمیم داشت بازی Path of Exile 2 را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند، اما با همه‌گیری کرونا و تاثیر آن بر روند توسعه‌، تاریخ انتشار این بازی به تعویق افتاد. به گفته‌ی سازنده، اکنون هدف اصلی عرضه‌ی نسخه‌ی بتا Path of Exile 2 در سال ۲۰۲۳ است تا پس از آن بازی کامل در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *