اخبار بازی

رفع باگ کاراکتر Tracer در به‌روزرسانی آینده Overwatch 2

شرکت بلیزارد اعلام کرد علت باگ شخصیت Tracer شناسایی خواهد شد و در به‌روزرسانی آینده Overwatch 2 رفع می‌شود.

بازی Overwatch 2 در ماه گذشته به‌عنوان یک اثر رایگان به بازار عرضه شد. از همان زمان تاکنون گزارش‌های مختلفی درباره‌ی باگ‌های قهرمانان این بازی توسط بازیکنان گزارش شده است. شرکت بلیزارد برای رفع این مشکلات دسترسی به هیروهایی به مانند Torbjorn ،Bastion و Mei محدود کرد و پس از رفع مشکل، با انتشار به‌روزرسانی‌هایی آن‌ها را دوباره در دسترس قرار دارد.

حال به‌تازگی بازیکنان Overwatch 2 کشف کرده‌اند که شخصیت Tracer دچار یک باگ شده است و با سقوط از ارتفاع زیر ۲۰ متر، هیچ آسیبی نمی‌بیند. پس از گزارش این این مشکل، بسیاری از بازیکنان تصور می‌کنند به‌زودی دسترسی به این شخصیت نیز به مانند گذشته محدود خواهد شد.

مبارزه در بازی Overwatch 2

در همین راستا آرون کلر، کارگردان بازی اورواچ 2 در پاسخ به پستی در Reddit تایید کرد که تیم هم‌اکنون در حال بررسی و برنامه‌ریزی برای رفع این باگ در به‌روزرسانی آینده است. کلر در ادامه اشاره کرد که شخصیت تریسر در بیلدهای مختلفی حضور داشت و تنها دچار یک باگ شده است. بااین‌حال قدرت اورال او در سطح مناسبی قرار دارد. وی در ادامه توضیح داد: «ما قصد نداریم تریسر را غیرفعال کنیم و زمانی‌که باگ را برطرف سازیم، تغییرات اضافی در کیت او را نیز برای جبران، بررسی خواهیم کرد».

بازی Overwatch 2 اخیرا یک به‌روزرسانی برای تعادل گیم‌پلی دریافت کرده است که قدرت قهرمان‌هایی به مانند Genji، Zarya ،D.Va ،Junkrat و Sombra را تعدیل می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد به‌روزرسانی فصل دوم بازی در ماه دسامبر قرار است گیم‌پلی Sojourn را متعادل کند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی Overwatch 2 چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *