اخبار بازی

معرفی فصل سوم Fall Guys در تریلری تازه

استودیو مدیاتونیک همراه‌با پخش یک تریلر به معرفی فصل سوم بازی Fall Guys پرداخت.

به‌تازگی استودیو مدیاتونیک اعلام کرد فصل سوم بازی رقابتی و آنلاین Fall Guys این هفته پس از اتمام فصل دوم با پس‌زمینه‌ی فضایی و مراحلی که در دنیای زیر آب قرار دارند، شروع خواهد شد. علاقه‌مندان به بازی Fall Guys می‌توانند از از تاریخ ۱ آذر (۲۲ نوامبر) امسال در رقابت‌های فصل سوم شرکت کنند. نام این فصل Sunken Secrets است و بازیکنانِ لوبیایی را به دنیایی در زیر آب خواهد برد. همچنین مراحل جدید و متنوعی به مانند اسلاید غول پیکر Speed Slider، مسیر پر پیچ و خم Puzzle Path و مرحله‌ی پرتنش Kraken Slam در این فصل به بازی اضافه خواهند شد.

مدیاتونیک یک بتل پس جدید را همراه‌با فصل سوم در اختیار بازیکنان Fall Guys قرار می‌دهد که لباس‌های جدیدی از جمله اسکین‌های باب اسفنجی، اولترامن و اسکایریم را به بازی اضافه می‌کند. بازیکنان می‌توانند با پیشروی در بتل پس، قفل لباس باب اسفنجی به همراه گری، حلزون حیوان خانگی‌اش را باز کنند که به‌عنوان کلاه استفاده می‌شود. همچنین شادی پس از برد Bubble Bowl مجموعه کارتونی باب اسفنجی نیز در بتل پس گنجانده شده است. در ادامه مدیاتونیک اعلام کرد پوسته دوستان باب اسفنجی به مانند پاتریک، سندی، اسکویدوارد و آقای خرچنگ به همراه اموت Imaginaaation ازطریق فروشگاه درون‌بازی از اول ماه دسامبر در دسترس قرار می‌گیرند.

دانلود ویدیو از آپارات

فصل سوم بازی فال گایز با رویداد زمانی محدود Let’s Get Kraken آغاز می‌شود که در آن بازیکنان باید چالش‌های مختلفی را برای کسب نام مستعار، پلاک نام، الگو و ارز Kudos کامل کنند. همچنین لباس Golden Sands Anchor در فصل سوم گنجانده شده است که یک هفته پس از شروع رقابت‌ها می‌توان آن را به‌دست آورد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *