اخبار بازی

بازی‌های نوامبر PS Plus لو رفتند

بازی های سرویس PS Plus معمولا قبل از اعلام رسمی لو می‌روند. حال Dealabs که سابقه لو دادن عناوین ماه اکتبر و سپتامبر را دارد. عناوین نوامبر PS Plus را نیز لیک کرده است. با واران گیم همراه باشید.

طبق لیست لیک شده عناوینی که در ماه نوامبر در دسترس مشترکین PS Plus قرار می‌گیرند عبارتند از:

  • Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
  • The Walking Dead: Saints and Sinners
  • Knockout City
  • First Class Trouble

عنوان First Class Trouble عنوانی مستقل و Early Access است که توسط Invisible Walls توسعه یافته است. در First Class Trouble بازیکنان باید با همکاری یکدیگر یک هوش مصنوعی مرگبار را از کار بندازند، برخی از بازیکنان ربات هستند که شکل انسانی به خود گرفتند و حکم خیانتکار را دارند. این عنوان تشابه انکار نشدنی به بازی محبوب Among Us دارد

عنوان The Walking Dead: Saints and Sinners بازی واقعیت مجازی در سبک اکشن ادونچر، بقا است. این عنوان توسط Skydance Interactive توسعه یافته و توسط Skybound Entertainment منتشر شده است. این عنوان موفق به دریافت میانگین نمرات ۸۱ شده است.

عنوان Kingdoms of Amalur Re-Reckoning بازی در سبک اکشن نقش آفرینی و هک اند اسلش است. این بازی توسط Big Huge Games توسعه یافته و توسط ۳۸ استودیوز منتشر شده است. این بازی موفق به دریافت میانگین نمرات ۸۱ شده است. لازم به ذکر است این بازی تنها بازی منتشر شده توسط ۳۸ استودیوز است ۳۸ استودیوز به‌ دلیل مشکلات مدیریتی، بدهکاری به ایالت رود آیلند و عدم توان پرداخت بدهکاری‌ها ورشکست شد.

عنوان Knockout City بازی مولتی‌ پلیر در سبک اکشن،اسپورت است. این عنوان توسط Velan Studios توسعه یافته است و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این عنوان موفق به دریافت میانگین نمرات ۸۰ شده است.

سونی در این ماه اعلام کرد که عناوین این ماه PS Plus به مناسبت سالگرد ۱۵ سالگی PS VR دارای ۳ بازی واقعیت مجازی خواهند بود ولی در لیست لورفته اشاره‌ای به عناوین واقعیت مجازی دیگری صورت نگرفته است.

نظر شما کاربران واران گیم درمورد عناوین نوامبر PS Plus چیست؟ آیا عناوین نوامبر PS Plus راضی‌تان خواهند کرد؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *