اخبار بازی

بازی‌های ماه آگوست پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم مشخص شدند

سونی از مجموعه بازی‌هایی که در ماه آگوست به کاتالوگ بازی‌های پلی استیشن پلاس اضافه می‌کند، رونمایی کرد. از جمله بازی‌های مهم این لیست می‌توان به بازی‌های سری محبوب Yakuza اشاره کرد که برای مشترکین رده های Extra و Premium این سرویس قابل دسترس خواهد بود. همانطور که چندی پیش تایید شد، در ۱۶ آگوست ( ۲۵ مرداد ) شاهد اضافه شدن بازی‌های Yakuza 0 ،Yakuza Kiwami و Yakuza Kiwami 2 خواهیم بود.

علاوه بر این بازی شوتر جهان باز یوبی سافت، Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands نیز در همان روز به کاتالوگ این سرویس اضافه خواهد شد. همچنین مشترکین می‌توانند منتظر عناوین هیجان انگیزی همچون Dead by Daylight، Bugsnax و شوتر اول شخص پسا‌آخرالزمانی Metro Exodus باشند. بازی‌های Trials Mana، UNO، Monopoly Madness و Monopoly Plus نیز در این لیست گنجانده شده است.

متأسفانه به نظر نمی رسد سونی در این ماه بازی‌های کلاسیک خود را به کتابخانه پلی استیشن پلاس پریمیوم اضافه کند. بدون شک، این بهترین فرصت برای علاقه‌مندان به سری بازی‌های Yakuza است که دوباره از تجربه این سری بازی‌ها لذت ببرند و خاطرات خود را مرور کنند. همچنین  لازم به ذکر است که بازی Yakuza: Like a Dragon نیز در ماه آگوست برای تمامی سطوح پلی استیشن پلاس در دسترس قرار دارد. بر اساس اعلام رسمی پلی استیشن، در ادامۀ سال ۲۰۲۲ تمامی بازی‌های Yakuza روی سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم قرار خواهند گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *