اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite تغییر نخواهد کرد – واران گیم

استودیو ۳۴۳Industries، سازنده مجموعه هیلو اعلام کرد آن‌ها کاملا به تاریخ انتشار بازی Halo Infinite متعهد هستند و حتما بازی برای عرضه در بازه تعطیلات سال میلادی جاری آماده می‌شود. زمان دقیق انتشار بازی نیز بزودی اعلام می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از گذشت سه سال از زمان معرفی نسخه جدید مجموعه شوتور اول شخص و مجبوب هیلو، مایکروسافت و استودیو ۳۴۳Industries، ناشر و سازنده بازی در رویداد E3 امسال که به صورت دیجیتالی برگزار شد، اعلام کردند Halo Infinite برای عرضه در بازه تعطیلات سال میلادی جاری آماده می‌شود. مدتی پس از E3 آقای فیل اسپنسر، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی مایکروسافت نیز بار دیگر دیگر تاکید کرد بازی در بازه زمانی اعلام شده منتشر خواهد شد. اکنون در اواخر ماه آگوست هستیم و همچنان تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص نیست. آیا این بدین معنا است که تاخیری در انتظار هیلو اینفینیت است؟ پاسخ تیم سازنده منفی است.

به سنت همیشگی سازندگان، اخیرا آن‌ها آپدیت دیگری درباره روند ساخت بازی و پیشبرد مراحل کار ارائه کردند. آقای جوزف استیتن (Joseph Staten)، سرپرست تیم خلاقیت و نوآوری بازی و آقای برایان جرارد (Brian Jarrard)، مدیر روابط عمومی استودیو گفتند علی رغم اینکه هنوز تاریخ انتشار بازی Halo Infinite به صورت دقیق مشخص نشده اما، بدون شک بازی در بازه تعطیلات امسال منتشر می‌شود. استودیو ۳۴۳Industries و مایکروسافت در حال نهایی کردن جزئیات و توافق بر سر تاریخ هستند بزودی زمان دقیق عرضه بازی نیز مشخص می‌شود.

مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک کنفرانس خود در رویداد گیمزکام را پیش رو دارد و احتمال مشخص شزدن تاریخ عرضه Halo Infinite در این کنفرانس دور از ذهن نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *