اخبار بازی

رئیس پلی‌استیشن به دنبال بازی‌های ریسک‌پذیر بیشتری است

رئیس استودیوهای پلی‌استیشن، آقای هرمن هالست (Herman Hulst)، به تازگی اعلام کرده که دوست دارد شاهد عناوین ریسک‌پذیر بیشتری مثل The Last of Us Part 2 از سوی استودیوهای سونی باشد.

در مصاحبه‌ای مفصل با Game Informer، هرمن هالست استودیوهای سونی را به خاطر شجاعت بالا و جلو بردن صنعت بازی‌های ویدیویی ستود. او خصوصا در مورد ساختار روایی The Last of Us Part 2 و سبک جدید God of War صحبت کرد. هالست هم‌چنین گفت که به دنبال ساخت بازی‌های مشابه بیشتری از سوی استودیوهای پلی‌استیشن است:

من تیم‌های پلی‌استیشن را مجاب می‌کنم که در انتخابات خود ریسک‌پذیر باشند. فکر می‌کنم که استودیوهای سونی در سالیان اخیر شجاعت زیادی به خرج داده‌اند. بازی God of War نه تنها مسیر کل فرنچایز را عوض کرد، بلکه وارد افسانه‌های نورس شد. The Last of Us Part 2 با ساختار روایی خود تجربه‌ی منحصر به فردی را خلق کرد که برای تمام‌ بازی‌بازان راحت نبود. من از این تصمیمات حمایت می‌کنم. دوست دارم که دائما صنعت بازی‌های ویدیویی و هنر داستان‌گویی را به جلو برانیم. هدف ما در پلی‌استیشن این است.

هالست در ادامه گفت که دوست دارد شاهد تجربه‌های منحصر به فرد در هر دو بازار AAA و مستقل باشد. سونی در حال حاضر ۲۵ بازی در دست توسعه دارد که بیش از نیمی از آن‌ها آی‌پی‌های جدید هستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *