اخبار بازی

حالت کوآپ در بازی Halo Infinite پس از عرضه بازی منتشر خواهد شد

اعضای استودیو ۳۴۳Industries، سازنده مجموعه هیلو اعلام کردند حالت‌های Co-op و Forge در زمان عرضه بازی در دسترس نخواهند بود و حداکثر شش ماه پس از عرضه بازی حالت کوآپ در بازی Halo Infinite فعال خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نسخه جدید مجموعه محبوب هیلو اواخر سال میلادی جاری منتشر می‌شود و مخاطبان مایکروسافت این فرصت را دارند تا بار دیگر در نقش مسترچیف قرار گیرند و شاهد ماجراهای جدید وی باشند. البته ممکن است بازی با تمام بخش‌های مور نظر مخاطبان در دسترس قرار نگبرد. با توجه به اینکه زمان زیادی در احتیار سازندگان نیست و آن‌ها باید هر چه سریع‌تر محصول نهایی را آماده عرضه کنند، تیم سازنده تصمیم گرفته وظایف خود را اولویت بندی کند و تکمیل کردن برخی از ویژگی‌های بازی را به زمان دیگری موکول کند.

آقای جوزف استیتن (Joseph Staten)، سرپرست تیم خلاقیت و نوآوری بازی در تازه‌ترین ویدیو درباره روند ساخت بازی اعلام کرد حالت کوآپ در بازی Halo Infinite پس از عرضه بازی و هم زمان با آغاز فصل دوم منتشر خواهد شد. مدتی پس از آن نیز حالت Forge در دسترس قرار می‌گیرد. تمامی این تغییرات در شش ماه اول پس از انتشار بازی روی آن اعمال خواهد شد.

با نزدیک‌تر شدن زمان انتشار بازی و معطوف شدن تمرکز اصلی تیم سازنده روی حفظ کیفیت بازی، ناچار شدیم این تصمیم سخت را بگیریم و حالت کو-آپ در بخش داستانی بازی را به زمان دیگری موکول کنیم. و این موضوع شامل حالت Forge نیز می‌شود و این حالت نیز پس از عرضه بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

Halo Infinite در بازه تعطیلات سال میلادی جاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *