اخبار بازی

آمار جدیدی از فروش بازی Chivalry 2 منتشر شد

استودیوی سازنده‌ی بازی Chivalry 2 امروز در تازه‌ترین خبر خود، آمار دیگری از فروش نسخه‌های این عنوان را در دسترس قرار داد. این آمار از نگاه این تیم بسیار رضایت‌بخش است.

اثر جدید استودیوی تورن بنر (Torn Banner) در ژانر اکشن به صورت چندنفره با نام Chivalry 2 در حدود دو ماه قبل در دسترس قرار گرفت. نسخه‌ی قبلی آن هم سال‌ها قبل عرضه شد و اتفاقا به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد. همین موضوع باعث شد تا تیم سازنده به فکر ساخت و انتشار نسخه‌ی دوم باشد. با وجود این که تنها دو ماه از نشر این نسخه می‌گذرد، اما تیم سازنده اعلام کرده که فروش آن از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است.

به گفته‌ی این استودیو، هم‌اکنون افراد زیادی به صورت آنلاین در حال تجربه‌ی Chivalry 2 هستند. در طی این دو ماه، تمام بازی‌بازان در مجموع بیشتر از ۸ میلیون ساعت از وقتشان را صرف تجربه‌ی این بازی کرده‌اند که آمار قابل توجهی محسوب می‌شود. آن‌ها در جریان مبارزات هم بیشتر از ۴۲۰ میلیون نفر از دشمنان خود را شکست داده‌اند. در ادامه‌ی این آمارها هم آمده که The Messer محبوب‌ترین سلاح این بازی بوده است.

در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از صحبت‌های این شرکت را مشاهده کنید:

از این که Chivalry 2 را ساخته‌ایم، بسیار خوشحال هستیم و فکر می‌کنیم که بازی‌بازان نیز چنین احساسی دارند. این برای ما پایان کار نیست و هواداران باید منتظر اتفاقات جذابی در این بازی باشند. محتویات فراوانی در راه است و در ادامه از آن‌ها رونمایی خواهد شد. شک نداریم که تعداد بازی‌بازان بسیار بیشتر چیزی که اکنون مشاهده می‌کنید، خواهد شد. همچنین از شما می‌خواهیم که نظرها و پیشنهادهای خود را هم برای ما بنویسید. مطمئنا این باعث می‌شد که انگیزه‌ای مضاعف به دست آوریم و به ایده‌هایی را هم دریافت کنیم.

این طور که به نظر می‌رسد، تورن بنر در تلاش است تا نقشه‌ها، سلاح‌ها و موارد دیگری را در قابل چند به‌روزرسانی و بسته الحاقی وارد بازی Chivalry 2 کند. چندی پیش هم یک به‌روزرسانی برای این اثر در دسترس قرار گرفت که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده نمایید. بازی Chivalry 2 در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان قابل تجربه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *