اخبار بازی

تماشا کنید: لانچ تریلر بازی Twelve Minutes منتشر شد

به فاصله دو روز مانده تا انتشار بازی جدید و خاص لوئیس آنتونیو، ساعاتی پیش لانچ تریلر بازی Twelve Minutes منتشر شد. داستان این بازی ماجرای مردی را روایت می‌کند که در یک حلقه زمانی ۱۲ دقیقه‌ای اسیر شده و باید خود را از اتهام قتل تبرئه کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

یکی از عجیب‌ترین بازی‌ها و جالب توجه‌ترین بازی‌هایی که از زمان انتشار اولین تریلر توانست نظر افراد زیادی را به خود جلب کند، بازی دوازده دقیقه بود. زاویه خاص دوربین، داستان مرموز آن و گیم‌پلی آن از مورادی بود که توجهات را به خود جلب کرد. پس از چندین بار تعویق در تاریخ انتشار، بالاخره قرار است آخر هفته جاری این بازی منتشر شود و شرکت Annapurna، ناشر بازی ساعاتی قبل تریلر هنگام عرضه این بازی را منتشر کرد تا باز هم به هایپ و هیجان طرفداران بیافزاید.

دوازده دقیقه یک بازی روان شناختی است و داستان مردی را روایت می‌کند که در یک حلقه زمانی دوزاده دقیقه‌ای اسیر شده و یک مامور پلیس دائما وارد خانه او و همسرش می‌شود و همسرش را به اتهام قتل دستگیر یا وی را به قتل می‌رساند. این مرد باید با جمع آوری اطلاعات و آزمودن احتمالا مختلف پرده از رازهای مختلفی بردارد. سازندگان به جهت هر چه جذاب‌تر شدن روایت داستان بازی از بازیگران نام آشنا هالیوود به عنوان صدا پیشه استفاده کرده‌اند. آقای James McAvoy، آقای Willem Defoe و خانم Daisy Ridley در این بازی ایفای نقش کرده‌اند.

در ادامه شما را به تماشای لانچ تریلر بازی Twelve Minutes دعوت می‌کنیم:

دوزاده دقیقه بیست و هشتم مرداد ماه برای پلتفرم‌های Xbox One ،Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *