اخبار بازی

از بازی‌های جدید سرویس گیم‌پس رونمایی شد

فهرست بازی‌های جدید سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس برای ماه اوت معرفی شده است و در راس آن، جدیدترین اثر استودیوی آمپلیتود (Amplitude Studios)، یعنی بازی Humankind دیده می‌شود. این بازی، از همین امروز در اختیار مشترکین سرویس گیم‌پس در پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

دارندگان اشتراک سرویس‌های Ea Play و ایکس‌باکس گیم‌پس اولتیمیت (Xbox Game Pass Ultimate) نیز، از طریق سرویس ابری، قادر به تجربه‌ی عناوینی همچون Need for Speed Heat ،Star wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Battlefront 2 خواهند بود.

از بازی‌هایی که در ماه اوت منتشر شده و از روز عرضه‌یشان به سرویس گیم‌پس اضافه می‌شوند، می‌توان به بازی Recompile اشاره کرد. این بازی، از تاریخ ۲۸ مرداد ماه (۱۹ اوت) به بخش‌های ابری، کنسولی و رایانه‌های شخصی سرویس استراکی ایکس‌باکس اضافه خواهد شد. دو بازی Twelve Minutes و Train Sim World 2 نیز، از همان تاریخ به سرویس گیم‌پس افزوده می‌شوند.

۳ شهریور ماه (۲۵ اوت)، سرانجام بازی بسیار موردانتظار  Pyschonauts 2 منتشر خواهد شد. این ساخته‌ی استودیوی دابل فاین پروداکشنز (Double Fine Productions)، عضو دیگر ترکیب بازی‌های جدید سرویس گیم‌پس است که از روز انتشار، به این سرویس اشتراکی افزوده خواهد شد.

مورد آخر، بازی Myst است. این بازی که در حقیقت نسخه‌ای بهبودیافته از یک اثر ماجراجویی کلاسیک به حساب می‌آید، ابتدا سال گذشته‌ی میلادی برای آکولوس کوئست منتشر شد و حالا یک روز پس از بازی Psychonauts 2، یعنی در تاریخ ۴ شهریور ماه (۲۶ اوت)، برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی از همان روز به جمع عناوین سرویس گیم‌پس نیز خواهد پیوست.

همچنین گفتنی است با پایان ماه اوت (۹ شهریور ماه)، بازی‌های زیر از سرویس مورد بحث خارج خواهند شد:

  • Blair Witch (سرویس ابری، کنسولی و رایانه‌های شخصی)
  • Double Kick Heroes (سروس ابری، کنسولی و رایانه‌های شخصی)
  • NBA 2K21 (سرویس ابری و کنسولی)
  • Stranger Things 3: The Game (سرویس ابری، کنسولی و رایانه‌های شخصی)

منبع: Gamingbolt

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *