اخبار بازی

عرضه نسخه ایرلی اکسس The Outlast Trials روی پی سی

استودیو Red Barrels با پخش تریلری جدید، خبر عرضه نسخه دسترسی زودهنگام بازی The Outlast Trials روی کامپیوترها را اعلام کرد.

طرفداران سری ترسناک اوت‌لست می‌توانند جدیدترین نسخه این مجموعه به نام The Outlast Trials را هم‌اکنون روی کامپیوترها تجربه کنند. این نسخه برای دسترسی زودهنگام عرضه شد و کاربران دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز می‌توانند با قیمت ۳۰ دلار به آن دسترسی پیدا کنند. به همین مناسبت استودیو Red Barrels تریلر جدیدی از این بازی را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

داستان و اتفاقات بازی The Outlast Trials در دوران جنگ سرد اتفاق می‌افتد و به‌عنوان پیش درآمدی برای نسخه‌های قبلی روایت می‌شود. بازیکنان در نقش افرادی قرار می‌گیرند که توسط شرکت Murkoff ربوده شده‌اند و روی آن‌ها آزمایش‌های غیرانسانی انجام می‌شود. بازیکنان باید تلاش کنند و تست‌های مشخص‌شده را کامل کنند و در همین حال به‌دنبال سرنخ‌هایی برای فرار از شرکت Murkoff باشند.

برخلاف دو نسخه قبلی سری اوت‌لست، بازی The Outlast Trials به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با حداکثر سه بازیکن دیگر، تیمی را تشکیل دهند و داستان بازی را به‌صورت کوآپ تجربه کنند. به‌گفته سازندگان، با اینکه مراحل و هدف‌های هر یک از آن‌ها براساس تجربه کوآپ طراحی شده، اما بازیکنان می‌توانند کمپین The Outlast Trials را از ابتدا تا انتها به‌صورت تک‌نفره کامل کنند.

نسخه ایرلی اکسس The Outlast Trials دارای مکانیسم‌های سفارشی‌سازی شخصیت و سلول و سیستم پیشرفت کامل شخصیت‌ها است. محتوای بیشتری در طول زمان دسترسی اولیه به بازی اضافه خواهد شد اما هسته اصلی آن اکنون برای تجربه در اختیار بازیکنان قرار دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی The Outlast Trials چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *