اخبار بازی

زمان عرضه حالت The Mercenaries ریمیک بازی Resident Evil 4 مشخص شد

شرکت کپکام با انتشار تریلری زمان عرضه بسته الحاقی رایگان The Mercenaries بازی Resident Evil 4 Remake را مشخص کرده است.

بازی Resident Evil 4 Remake هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی دردسترس قرار دارد. حالا تریلر جدیدی برای جشن گرفتن عرضه این بازی توسط کپکام منتشر شده که در طی آن تاریخ عرضه The Mercenaries هم مشخص شده است. این حالت به‌عنوان یک بسته الحاقی رایگان در روز ۱۸ فروردین (۷ آوریل) عرضه خواهد شد.

حالت The Mercenaries یک مینی‌گیم است که در طی آن بازیکنان به کشتار دشمنان پرداخته و قبل از تخلیه با استفاده از یک هلی‌کوپتر، باید امتیازات کافی جمع‌آوری کنند. کشتن چند دشمن پشت سرهم باعث به‌دست آوردن کمبو می‌شود و باس‌ها هم امتیاز فراوانی ارائه می‌دهند. همچنین با برداشتن پاداش زمانی، امکان تمدید زمان بازی وجود دارد.

دانلود از آپارات

حالت اصلی در سال ۲۰۰۵ شامل پنج کاراکتر قابل بازی بود که هرکدام اسلحه، قابلیت و ابزار متفاوتی داشتند. کپکام تایید نکرده که آیا این حالت در ریمیک هم یکسان خواهد بود یا خیر؛ اما درهرصورت ارزش انتظار را دارد. گفتنی است محتوای انحصاری پلی استیشن وی‌آر ۲ بازی هم دردست ساخت قرار دارد که به‌صورت رایگان عرضه خواهد شد. همچنین شایعه شده کمپین کوتاه Seperate Ways با نقش‌آفرینی آدا وونگ در همین سال میلادی به‌صورت یک DLC پولی عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *