اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Ghost Trick: Phantom Detective در تریلر تازه

شرکت کپکام تاریخ انتشار بازی Ghost Trick: Phantom Detective را همراه‌با پخش یک تریلر جدید اعلام کرد.

به‌تازگی کپکام با پخش یک تریلر جدید اعلام کرد که بازی Ghost Trick: Phantom Detective قرار است در تاریخ ۹ تیر ۱۴۰۲ (۳۰ ژوئن ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شود. این ریمستر که براساس سری ماجراجویی و اسرارآمیز Ace Attorney توسعه یافته است، دارای تصاویری با رزولوشن بالا و چند ویژگی جدید دیگر خواهد بود.

بازی Ghost Trick: Phantom Detective درکنار رزولوشن و نرخ فریم بالاتر، شامل یک رابط کاربری متمرکز است. همچنین تمام ۳۷ موسیقی این بازی توسط یاسوماسا کیتاگاوا، آهنگساز سری Ace Attorney مجددا تنظیم شده‌اند. علاوه‌بر این ماساکازو سوگیموری، آهنگساز اصلی Ghost Trick: Phantom Detective یک آهنگ کاملا جدید برای این بازی ساخته است.

دانلود ویدیو از آپارات

توسعه‌دهندگان یک ویژگی جدید به نام Collection را در اختیار بازیکنان قرار خواهند داد تا بتوانند آثار هنری و موسیقی‌هایی را که در بازی با آن مواجه می‌شوند، جمع‌آوری و به‌صورت یک‌جا مشاهده کنند. تمام پازل‌های نسخه موبایل Ghost Trick: Phantom Detective در نسخه‌های جدید گنجانده شده است و بازیکنان باید برای کامل کردن چالش‌های تازه، تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

به‌گفته‌ی کپکام اشخاصی که بازی Ghost Trick: Phantom Detective را پیش‌خرید کنند، چهار عکس پس‌زمینه و دو آهنگ Missile و Brave Little Creature را پاداش می‌گیرند. منتظر انتشار جزئیات بیشتر از این ریمستر در آینده باشید.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *