اخبار بازی

اعلام تاریخ انتشار Monster Hunter Rise: Sunbreak روی پلی استیشن و ایکس باکس

شرکت کپکام با انتشار تریلری از Monster Hunter Rise: Sunbreak، تاریخ عرضه‌ی آن روی کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس را اعلام کرد.

به‌تازگی شرکت کپکام یک تریلر جدید از دی‌ال‌سی Sunbreak بازی Monster Hunter Rise پخش و تاریخ عرضه‌ی آن روی پلتفرم‌های بیشتر را اعلام کرد. طبق اطلاعات منتشرشده، این DLC قرار است در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. در همین تاریخ، نسخه‌ی پی سی این بازی ازطریق فروشگاه ویندوز (Windows Store) هم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

این نسخه از Monster Hunter Rise: Sunbreak شامل تمام محتوای اضافه‌شده تا به‌روزرسانی سوم خواهد بود و Chaotic Gore Magala را دارد. فروشگاه‌ها هم‌اکنون پیش‌فروش سانبریک با قیمت ۳۹.۹۹ دلار را آغاز کرده‌اند.

بسته الحاقی Sunbreak بازی Monster Hunter Rise هم‌اکنون در دسترس بازیکنان نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار دارد و محتوای جدیدی از جمله پایگاه، Elgado، مناطق تازه، مأموریت‌های Master Rank و هیولاهای Garangolm Lunagaron و Malzeno را به بازی اضافه می‌کند. همچنین سازندگان در این بسته الحاقی دو مکانیسم جدید Switch Skills و Switch Skill Swap را قرار داده‌اند تا بازیکنان راحت‌تر بین مجموعه‌های مختلف از مهارت‌ها جابه‌جا شوند.

به‌گفته‌ی کپکام، به‌روزرسانی پنجم بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak قرار است در ماه آوریل ۲۰۲۳ برای بازیکنان نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار گیرد. همچنین این شرکت در نظر دارد ماه آینده یک رویداد زنده برگزار کند و جزئیاتی از به‌روزرسانی‌های بیشتر و زمان انتشار آن‌ها روی پلتفرم‌های جدید پلی استیشن و ایکس باکس را اعلام کند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *