اخبار بازی

احتمالا Hellblade 2 و Avowed پس از Starfield عرضه خواهند شد

سردبیر وبسایت VGC اعتقاد دارد که دو بازی Senua’s Sacrifice: Hellblade 2 و Aowed پس از استارفیلد عرضه خواهند شد.

شرکت مایکروسافت چندی پیش رویداد Developer Direct خود را برگزار کرد و در آن اطلاعات مختلفی از بازی‌های فرست-پارتی ایکس باکس را با طرفداران به اشتراک گذاشت. پس از این رویداد بازی اکشن و فانتزی Hi-Fi Rush، جدیدترین اثر شرکت تانگو گیم‌ورکس به بازار عرضه شد و طبق آخرین آمار، بیش از دو میلیون بازیکن را جذب کرده است. همچنین در این رویداد مشخص شد بازی Redfall از استودیو آرکین در ماه می منتشر می‌شود و گیم‌پلی گسترده‌ای از بازی Forza Motorsport نشان داده شد. در همین حال شرکت بتسدا در حال تدارک یک رویداد مخصوص بازی موردانتظار Starfield است که احتمالا در آینده‌ی نزدیک جزئیات بیشتری از آن را بفهمیم.

اگر این رویداد برای طرفداران ایکس باکس کافی نبود، شوکیس بازی‌های مایکروسافت در ماه ژوئن بازمی‌گردد و به‌گفته‌ی فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی مایکروسافت، معرفی‌هایی به سبک GoldenEye را در آن خواهیم دید. حال سؤال این است که بعد از انتشار استارفیلد، برنامه ایکس باکس برای عرضه بازی‌های فرست-پارتی چگونه است؟

کاراکتر اصلی بازی Hellblade 2

در پاسخ به این سؤال اخیرا اندی رابینسون، سردبیر رسانه‌ی VGC، در یک پادکست گفت که او اعتقاد دارد بعد از استارفیلد، نزدیک‌ترین انتشار‌ها به بازی‌های Senua’s Sacrifice: Hellblade 2 و احتمالا Aowed اختصاص خواهند داشت. رابینسون در ادامه توضیح داد: «این دو، بازی‌های بزرگی هستند که ایکس باکس درباره‌ی آن‌ها صحبت خواهد کرد. طبق اطلاعات من، این دو بازی نزدیکترین تاریخ انتشار به استارفیلد را دارند. بااین‌حال، تاریخ عرضه‌ی Fable ،Perfect Dark و Everwild فاصله زیادی خواهند داشت. بسیار تعجب‌آور است که Fable هنوز در کیلومترها دورتر قرار دارد. البته تاریخ عرضه‌ی Perfect Dark و Everwild هم نزدیک نیست. درک احساس طرفداران ایکس باکس آسان است؛ زیرا این خبر باید برای آن‌ها بسیار ناامیدکننده باشد. همه چیز روی کاغذ بسیار عالی به نظر می‌رسد اما این بازی‌ها هنوز آماده نیستند».

در ادامه جردن میلر، روزنامه‌نگار VGC، در مورد بازی Fable و اینکه استودیو پلی‌گراند گیمز در مورد چیزی که می‌خواهد بسازد سردرگم شده است، صحبت کرد: «من در مورد پروژه‌ی Fable گفتگوهایی داشتم که نشان می‌دهند حداقل از سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، ضعف مدیریتی شدیدی روی این پروژه وجود داشت و بسیاری از توسعه‌هندگان در مورد اثری که در حال ساخت آن بودند، ایده‌ی مطمئنی نداشتند. من مطمئن نیستم که پلی‌گراند گیمز در حال ساخت یک بازی اصلی به سبک نسخه‌های کلاسیک Fable است و این بازی همان اثری باشد که بازیکنان دوست دارند».

بازیکن در حال استفاده از شمشیر و قدرت جادویی در بازی Avowed

میلر در ادامه به اصطلاح «Witcher-like (شبه ویچر)» اشاره کرد که معمولا بین توسعه‌دهندگان ریبوت Fable استفاده می‌شود. این خبرنگار اعتقاد دارد که تمرکز روی این اصطلاح می‌تواند ریبوت را از ویژگی‌هایی که نسخه‌های اصلی با آن‌ها شناخته شدند، دور کند. در همین حال حساب کاربری یکی از توسعه‌دهندگان Fable نشان می‌دهد که این بازی هم‌اکنون وارد فاز تجربه‌ی آزمایشی شده است؛ با این حل هنوز هیچ اطلاعاتی به‌صورت رسمی تایید نشده است.

در مورد Starfield می‌توان گفت که این بازی برای عرضه در سال جاری میلادی روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. همچنین منابعی که با جز کوردن از Windows Central صحبت کرده‌اند، ادعا دارند که استارفیلد هم‌اکنون از ابتدا تا انتها قابل تجربه است. کوردن در آن زمان اعلام کرد که براساس اطلاعاتی که دریافت کرده است، احتمالا استارفیلد در ماه ژوئن عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *