اخبار بازی

قلعه سالازار و نبرد با کراوزر در تریلر گیم پلی ریمیک رزیدنت ایول ۴

ساعاتی قبل سازندگان بازی Resident Evil 4 Remake بخش‌های متنوعی از گیم‌پلی این اثر موردانتظار را به گیمرها نشان دادند.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، کپکام یک ویدیو جدید از نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول ۴ را پخش کرده است. ویدیو مورد‌‌نظر، طرفداران این مجموعه قدیمی را با چند بخش مختلف از بازی بیشتر آشنا می‌کند. درکنار نمایش قلعه سالازار و مواجهه لیان و اشلی با فرقه‌‌‌ لوس ایلامینادوس، شخصیت رامون سالازار نیز در این ویدیو مشاهده می‌شود.

ما مبارزه پروتوگانیست این اثر با یکی از معروف‌ترین باس‌های مجموعه رزیدنت ایول را نیز می‌بینیم. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو‌ منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در بخش مبارزه با شخصیت جک کراوزر، با کمرنگ شدن مکانیزم QTE در نسخه ریمیک، کاربران باید به‌صورت دستی به این شخصیت حمله کنند و روند مبارزه را پیش ببرند. از طرفی دیگر نیز ما شاهد نمایش فروشگاه The Merchant هستیم که در این بخش بیشتر سیستم آپگرید سلاح‌های بازی و نحوه نقدکردن گنجینه‌های به‌ دست آمده توسط بازیکنان را تماشا می‌کنیم. همچنین ویدیو‌ منتشر‌شده شخصیت Berserker را به نمایش می‌گذارد؛ کاراکتری قدرتمند که کاربران را با چالش‌های متنوعی روبه‌رو خواهد کرد.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *