اخبار بازی

برگزاری یک پلی تست جدید از بازی Dark and Darker در ماه فروردین

به‌گفته‌ی استودیو Ironmace، یک تست جدید از بازی قرون وسطایی و لوتر Dark and Darker در ماه آوریل آینده برگزار خواهد شد.

بازی Dark and Darker توسط استودیو Ironmace در حال توسعه است و بازیکنان را به ماجراجویی‌های فانتزی، هاردکور و نفسگیر PvPvE در سیاه‌چاله‌های مختلف می‌برد. بازیکنان باید برای پیدا کردن گنجینه‌های ارزشمند، با دوستان خود یک تیم تشکیل دهند و با استفاده از هوش و توانایی‌های مبارزه‌ به شکست سایر گروه‌ها از بازیکنان بپردازند. همچنین بازیکنان در این مسیر انواع معما و دشمنان را پیش روی خود خواهند دید.

حال سازندگان بازی Dark and Darker اعلام کرده‌اند که یک تست جدید از این اثر برای ماه آوریل ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است. این پلی‌تست اضافه قرار است قبل از انتشار بازی به‌صورت دسترسی زودهنگام که تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده، انجام شود.

گیم‌پلی بازی Dark and Darker

تیم Ironmace ضمن قدردانی از جامعه‌ی بازیکنانی که برای کمک به ساخت بازی Dark and Darker همکاری کردند و در گذشته موفق‌ترین پلی‌تست ممکن را برای آن رقم زدند، توضیح داد: «از آنجایی که تست گیم‌پلی اخیر توانست راهنمایی‌های زیادی در مورد چگونگی ادامه توسعه بازی را به سازندگان بدهد، آن‌ها تصمیم گرفتند تا قبل از عرضه نسخه‌ی ارلی اکسس، یک پلی‌تست دیگر را برگزار کنند».

این تیم در بیانیه‌ی دیگر خود روی سرور دیسکورد بازی Dark and Darker گفت: «ما امیدواریم که برخی از محتوای بسیار مهمی را که اخیرا به بازی اضافه شد‌ند برای این تست آماده کنیم؛ بنابراین به زمان توسعه بیشتری نسبت به گذشته نیاز داریم. پلی‌تست بعدی برای تاریخ ۲۵ فروردین (۱۴ آوریل) تا ۳۰ فروردین (۱۹ آوریل) برنامه‌ریزی شده است. ما می‌دانیم که فاصله طولانی بین پلی‌تست‌ها شاید برای طرفداران ما ناامیدکننده باشد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کیفیت تست بعدی را بهتر از قبل کنیم».

بازی Dark and Darker هم‌اکنون برای کامپیوترها در حال توسعه است و هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *