اخبار بازی

رویداد جدید State of Play بامداد روز جمعه برگزار می‌شود

کمپانی سونی با انتشار یک پست در وبسایت پلی استیشن بلاگ، خبر از برگزاری رویداد جدید State of Play داد. این رویداد بامداد روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود و مدت زمان آن حدودا ۴۵ دقیقه است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از هفته‌ها قبل بسیاری از اینسایدرها و لیکرها خبر از برگزاری رویداد جدید سونی، موسوم به State of Play می‌دادند. ظاهرا قرار بود این رویداد به بازی‌های PSVR 2 اختصاص یابد و یک نمایش طولانی و مفصل از بازی‌های این پلتفرم باشد. روز گذشته سونی با انتشار یک پست در وبسایت پلی استیشن بلاگ این موضوع را تایید کرد. این رویداد بامداد جمعه ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود. مدت زمان این رویداد حدودا ۴۵ دقیقه است و گیم‌پلی و اطلاعات جدیدی از بازی‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و PSVR 2 منتشر می‌شود.

بزرگ‌ترین بازی حاضر در رویداد جدید State of Play بازی Suicide Squad: Kill the Justice League است که قرار است می امسال روانه بازار شود. با اینکه زمان زیادی تا انتشار این بازی باقی نمانده اما، هنوز هیچ نمایشی از گیم‌پلی بازی را شاهد نبوده‌ایم. قرار است برای اولین بار و در جریان State of Play یک نمایش ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر شود. در کنار Suicide Squad: Kill the Justice League چندین بازی تردپارتی نیز حضور دارند و از ۵ بازی جدید برای PSVR 2 نیز رونمایی می‌شود.

مشخص نیست بازی‌های فرست پارتی سونی نظیر Marvel’s Spider-Man 2 و بازی چند نفره The Last of Us نیز در این رویداد حضور دارند یا خیر.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *