اخبار بازی

نمایش قهرمان‌ها و مبارزات در تریلر بازی Octopath Traveler 2

شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از بازی Octopath Traveler 2 را برای تشریح اجمالی مبارزات، قهرمان‌ها و مهارت‌های Path Action پخش کرد.

بازی Octopath Traveler 2 شرکت Square Enix در آستانه انتشار در هفته جاری با نقدهای مثبتی از سوی منتقدها مواجه شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از این بازی نقش‌آفرینی پخش کرده است تا همه اطلاعات مورد نیاز را در اختیار بازیکن‌های تازه‌وارد و طرفدارهای مجموعه قرار دهد.

بازی Octopath Traveler 2 یک دنباله برای نسخه‌ی اول مجموعه به‌حساب می‌آید که دارای ۸ کاراکتر تازه با داستان‌های منحصربه‌فرد و مهارت‌های ویژه Path Action است. شما در این بازی نقش‌آفرینی می‌توانید از کاراکترهای غیرقابل کنترل سرقت کنید، آن‌ها را به خواب فرو ببرید و دست به کارهای بسیار زیادی بزنید. در طول نبردها هر قهرمان یک شغل ثانویه دارد که درکنار شغل اولیه مهارت‌های مختلفی را در دسترس گیمرها قرار می‌دهد.

یادگیری مهارت‌های هر شغل باعث آزادسازی مهارت‌های کمکی می‌شود که به‌طور خودکار در نبردها فعال خواهند شد. البته سبک هنری چشم‌نواز HD-2D از نسخه‌ی اول دست‌نخورده باقی مانده است و بهتر از همیشه به‌نظر می‌رسد.

بازی Octopath Traveler 2 در تاریخ ۵ اسفند (۲۴ فوریه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. طرفدارها می‌توانند پیش از خریداری بازی به‌سراغ نسخه آزمایشی ۳ ساعته آن بروند که امکان بازی با هر ۸ کاراکتر اثر در بخش Prologue را فراهم می‌کند. پیش‌روی در دمو رایگان به نسخه اصلی بازی منتقل خواهد شد تا بازیکن‌ها بدون نگرانی بتوانند ادامه‌ی ماجراجویی خود را دنبال کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *