اخبار بازی

مجموع فروش بازی Sonic Frontiers از مرز ۲.۹ میلیون نسخه عبور کرد

بر اساس آخرین گزارش درآمدی کمپانی سگا، مشخص شد که بازی Sonic Frontiers یک محصول موفق بوده و میزان فروش آن از مرز ۲.۹ میلیون نسخه عبور کرده است.

گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه Eurogamer اعلام کرده است که کمپانی سگا در جدیدترین گزارش درآمدی خود اعلام کرد که بازی Sonic Frontiers از زمان انتشار در ماه نوامبر تاکنون ۲.۹ میلیون نسخه به فروش رسانده است. در کنار این محصول نیز، چند عنوان دیگر از این کمپانی هم موفق ظاهر شدند که از محبوب‌ترین آن می‌توانیم به نسخه ایکس باکس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ بازی Persona 5 Royal اشاره کنیم که آن هم در این بازه زمانی کم موفق به فروش ۱.۳ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان شد.

شایان ذکر است که بازی‌های اخیر منتشر شده چند پلتفرمی مثل دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden در این لیست وجود ندارد، چراکه هنوز مدّت زمان قابل توجه‌ای از عرضه آن‌ها نمی‌گذرد و احتمالاً در گزارش‌ درآمدی بعدی از میزان فروش آن‌ها در کنار بازی Sonic Frontiers رونمایی می‌شود.

سگا قبلاً فاش کرده بود که بازی Sonic Frontiers در ماه دسامبر ۲۰۲۲ موفق شد بیش از ۲.۵ میلیون نسخه به فروش برساند. این بازی از زمان انتشار در ماه نوامبر تا حدودی موفقیت‌های انتقادی و تجاری قابل توجه‌ای به دست آورد و از آن زمان به صورت مرتب توسط تیم سازنده به‌روزرسانی می‌شود که بیشتر محتواهای جدید به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته و این برنامه برای سال میلادی جاری نیز ادامه دارد.

اخیراً نیز کارگردان بازی یادشده نیز ابراز علاقه کرد تا بتواند به طور بالقوه مکانیزم بوست یا همان تقویت کننده سونیک را از دنبال احتمالی بازی Sonic Frontiers حذف کند. این محصول هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم موفق به تجربه بازی Sonic Frontiers شده‌اید؟ در صورت مثبت بودن جوابتان، آیا خرید و تجربه آن را به سایر دوستان خود و مخاطبان همیشگی وب سایت واران گیم پیشنهاد می‌کنید یا خیر؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *