اخبار بازی

نمایش ویژگی‌های نوین هدست PSVR2 در تریلر جدید

تریلر جدید هدست واقعیت مجازی PSVR2، ویژگی‌های خلاقانه و نوین این هدست را به نمایش می‌گذارد.

کمتر از دو هفته مانده به عرضه‌ی جهانی هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2، حالا سونی تریلر جدیدی از این هدست واقعیت مجازی منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری از ویژگی‌های خاص این هدست و نحوه به‌کارگیری از آن‌ها در گیم‌پلی بازی‌ها را با کاربران به‌اشتراک می‌گذارد.

ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند استفاده از داده‌های رهگیری حرکت چشم برای بهبود تجربه‌ی بصری قابل مشاهده برای کاربران ازطریق فناوری Foveated Rendering، لنزهای 4K از نوع OLED که از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کنند، کنترلرهای بازطراحی‌شده‌ی Sense که از فناوری‌های تریگرهای انطباقی و بازخورد هپتیک دسته‌های بازی دوال‌سنس نیز بهره می‌برند، تکنولوژی صدای سه‌بعدی تمپست و میدان دید ۱۱۰ درجه از دیگر ویژگی‌های خلاقانه و جدید این هدست نسبت به نسل قبلی پلی استیشن VR به‌حساب می‌آیند. شما می‌توانید این تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

PlayStation VR2 در تاریخ ۲۲ فوریه (سوم اسفند) و همزمان با عرضه جهانی بازی Horizon Call of the Mountain در دسترس هواداران قرار می‌گیرد. گیمرها همچنین می‌تواند باندل کامل PlayStation VR2 Horizon Call of the Mountain Bundle را که شامل این بازی، هدست PSVR2 و کنترلر Sense می‌شود با قیمت ۵۹۹ دلار آمریکا خریداری کنند. سونی همچنین تایید کرده است عرضه‌ی ابتدایی بازی‌های پلتفرم پلی استیشن VR2 تنها به‌صورت دیجیتالی خواهد بود، اما در‌ آینده احتمالا شاهد انتشار منتخب تعدادی از این بازی‌ها در قالب نسخه‌های فیزیکی خواهیم بود.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *