اخبار بازی

احتمال نزدیک بودن برگزاری State of Play بعدی

یکی از منابع معتبر اعلام کرده سونی قصد دارد ماه میلادی بعدی یک نمایش State of Play داشته باشد و برنامه‌ریزی یک شوکیس بزرگ‌تر هم انجام شده است.

جف گراب، خبرنگار و اینسایدر معتبر دنیای گیمینگ گزارشی منتشر کرده که می‌گوید نمایش State of Play جدید در ماه مارس ۲۰۲۳ (۱۰ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد. همچنین شرکت سونی برنامه‌ای برای یک شوکیس بزرگ‌تر در نزدیکی E3 2023 دارد. او افزوده بهتر است انتظارات از مراسم مارس را کم کنید.

درجریان پادکست Game Mess Decides گراب ادعا کرده مراسم پیشرو بی‌سروصدا خواهد بود و همچنین احتمال کمی وجود دارد که این ایونت قبل مارس انجام شود؛ هرچند خود او مطمئن بود زمان مراسم ابتدای مارس است. این گزارش جدید با شایعات قدیم که می‌گفت State of Play جدید نزدیک زمان عرضه PSVR2 پخش می‌شود، همخوانی دارد.

لازم‌به‌ذکر است PSVR Without Parole، یک یوتیوبر با سابقه خوب درباره افشاهای هدست واقعیت مجازی سونی هم به این مراسم اشاره کرده بود. گراب همچنین افزوده سونی یک مراسم بزرگ‌تر برای اجرا پیش از ماه ژوئن برنامه‌ریزی کرده است. احتمال می‌رود این شوکیس جایگزین مراسم سونی در E3 باشد که برخی آثار بزرگ‌تر مثل Marvel’s Spider-Man 2 که در پاییز سال میلادی جاری عرضه خواهد شد، در آن حضور خواهند یافت.

گفتنی است نسخه اول اسپایدرمن ساخته استودیو اینسامنیاک در ماه سپتامبر عرضه شد بود و اگر دنباله آن هم بخواهد از همین روند پیروی کند، وجود این بازی پلی استیشن 5 در یک شوکیس در ماه ژوئن منطقی خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *