اخبار بازی

آمار فروش God of War Ragnarok از مرز 11 میلیون نسخه عبور کرد

استودیو سانتا مونیکا در توئیت اخیر خود اعلام کرد، آمار فروش God of War Ragnarok تنها پس از گذشت سه ماه از عرضه، به بیش از ۱۱ میلیون نسخه رسیده است و از طرفداران بابت این حمایت‎‌ها، تشکر کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از زمان معرفی بازی گاد آو وار رگناروک تا زمان عرضه آن، تقریبا کمتر کسی بود که به موفقیت آن شک داشته باشد و بر همگان مسجل بود که محصول جدید سانتامونیکا می‌تواند یکی از برترین بازی‌های انحصاری سونی در نسل نهم باشد. با تمام این تفاسیر سرعت رشد این بازی و حجم استقبالی که از آن صورت گرفت، باز هم کمی غیر منتظره بود. God of War Ragnarok در هفته اول عرضه بیش از ۵.۱ میلیون نسخه به فروش رسیده تا به بزرگ‌ترین بازی فرست پارتی تاریخ پلی استیشن از این حیث بدل شود و حال توانسته یک رکورد خارق العاده دیگر را از خود به ثبت برساند.

استودیو سانتا مونیکا در توئیت اخیر خود اعلام کرد آمار فروش God of War Ragnarok تنها پس از گذشت سه ماه از عرضه، به بیش از ۱۱ میلیون نسخه رسیده است. این میزان فروش برای هر عنوانی یک دستاور بزرگ است اما، باید یادآوری کرد از عرضه این بازی کمتر از سه ماه می‌گذرد و همین مسئله، ارزش کار سازندگان را بیش از پیش نمایان می‌کند. با فرض اینکه طی سال‌های آتی سونی تصمیم بگیرد گاد آو وار رگناروک را راهی پلتفرم PC کند، مسلما این آمار رشد بیشتری را تجربه می‌کند.

God of War Ragnarok هم اکنون برای کنسول‌های PS4 و PS5 در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *