اخبار بازی

تاسیس استودیوی جدید Krafton برای کار روی یک بازی داستانی

شرکت Krafton Montréal، جدیدترین استودیوی داخلی ناشر بازی پابجی خواهد بود.

روز گذشته ناشر کره‌ای بازی آنلاین پرطرفدار PUBG، از تأسیس یک استودیوی بازی‌سازی جدید در شهر مونترآل کانادا خبر داد.

پاتریک میته یکی از اعضای ارشد سابق استودیوی یوبیسافت مونترآل که به‌عنوان کارگردان بازی‌های شوتر Rainbow Six Extraction و بازی‌های قبلی سری فارکرای مثل Far Cry 3 ،Far Cry 4 ،Far Cry 5 و Far Cry: New Dawn شناخته می‌شود، مسئولیت هدایت و ریاست این استودیو را برعهده خواهد داشت.

بنوا فرپیر، فردریک دوروک و مارتین پارادیس نیز دیگر همکاران جدید میته در این موقعیت خواهند بود. فریپر و دوروک در موقعیت‌های کارگردانی و تهیه‌کنندگی و دستیار کارگردان در بازی Rainbow Six Extraction با میته همکاری داشته‌اند و پارادایس نیز مهندس ارشد گیم‌پلی در استودیوی بازی‌سازی WB Games Montréal بوده است.

میته درباره‌ی این اخبار جدید می‌گوید: «تیم فعلی ما از استعدادهای حرفه‌ای با سابقه کار روی بازی‌های موفق تشکیل شده است. همگی ما در این تیم یک هدف مشترک داریم: ساخت بهترین اقتباس از این رمان و فراهم کردن یک تجربه‌ی بی‌نظیر برای گیمرها. به‌عنوان یک هوادار فانتزی‌های قرون‌وسطایی از دوران نوجوانی تا به امروز، من برای جان و بخشیدن و اقتباس این شاهکار فانتزی به‌عنوان یک بازی خاطره‌انگیز و بلندپروازانه بسیار هیجان زده هستم و به‌عنوان عضوی از خانواده‌ی بزرگ کرفتون، [بابت این فرصت جدید] بی‌نهایت هیجان‌زده هستیم».

کرفتون می‌گوید جذب و استخدام ۱۵۰ توسعه‌دهنده و هنرمند دیگر در موقعیت‌های انیمیشن، برنامه‌نویسی و منابع انسانی این شرکت تا سه سال آینده، هدف اصلی فعلی این مجموعه محسوب می‌شود. هنوز جزئیات بیشتری از زمان عرضه‌ی پروژه‌ی اول این تیم در دسترس نیست، اما طبق تایید کرفتون، ظاهرا اقتباس مجموعه رمان مشهور کره‌ای The Bird that Drinks Tears نوشته‌ی یونگ لی، اولین پروژه‌ی این استودیو در سال‌های آینده خواهد بود. همچنین هواداران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این استودیوی تازه‌تأسیس، تصاویر کانسپت آرت هنری فوق‌العاده این پروژه را تماشا کنند.

این سومین استودیوی کرفتون در آمریکای شمالی خواهد بود و بخشی از برنامه‌ی بزرگ بسیاری از ناشران صنعت بازی برای ورود به صحنه‌ی توسعه‌ بازی‌های ویدیویی در کانادا و خصوصا شهر مونتریال که مزایا، موقعیت‌ها و امکانات بسیاری را برای این شرکت‌ها فراهم می‌کند، محسوب می‌شود.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *