اخبار بازی

اعلام تاریخ انتشار Disney Illusion Island با پخش تریلر جدید بازی

شرکت نینتندو تاریخ انتشار بازی دوبعدی Disney Illusion Island را همزمان با عرضه تریلر جدید بازی با هواداران به‌اشتراک گذاشته است.

روز گذشته و در جریان برگزاری رویداد نینتندو دایرکت، شرکت دیزنی اینتراکتیو از تاریخ انتشار بازی دوبعدی پلتفرمر Disney Illusion Island رونمایی کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی که توسط استودیوی بازی‌سازی بریتانیایی Dlala Studios در دست توسعه است، بازیکنان را به‌همراه گروه The Fab Four یعنی میکی و مینی ماوس، دونالد داک و گوفی به یک ماجراجویی متفاوت در جزیره‌ی Monoth دعوت می‌کند. Disney Illusion Island در تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۳ (۶ مرداد ۱۴۰۲) با قیمت ۳۹/۹۹ دلار و به‌صورت انحصاری برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.

برای برگرداندن آرامش برای ساکنین Monoth، با سفر به هر قسمت از این سرزمین ناشناخته، گیمرها قسمت‌های مختلفی از «کتاب دانش» را جمع‌‌آوری و به محل اصلی نگه‌داری آن برمی‌گردانند. هرکدام از این شخصیت‌ها توانایی‌های مختلفی مانند پرش از روی دیوار، شنا از میان موانع و پرش از روی دشمنان را خواهند داشت که در رسیدن به هدف نهایی هر مرحله، کمک‌رسان بازیکن‌ها خواهد بود. به‌علاوه امکان تجربه‌ی گیم‌پلی بازی به‌صورت کواپ چهار نفره نیز وجود دارد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همچنین ظاهرا برای تجربه‌ی بازی، گیمرها به ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آزاد روی کنسول‌های نینتندو سوییچ خود نیاز خواهند داشت؛ هرچند احتمال تغییر اندازه‌ی فایل دانلود بازی در ماه‌های منتهی به عرضه همچنان وجود دارد. این اولین بازی ویدیویی جدید با محوریت میکی ماوس، ۱۳ سال پس از عرضه‌ی Epic Mickey: Power of Illusion روی کنسول نینتندو 3DS و Epic Mickey 2: The Power of Two در سال ۲۰۱۲ به‌حساب می‌آید.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *