اخبار بازی

اضافه شدن محتوای ساخته شده توسط طرفدارها به بازی Team Fortress 2

شرکت ولو اعلام کرد یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی Team Fortress 2 در حال توسعه است و بخشی از محتوای آن توسط بازیکنان ساخته خواهد شد.

به‌تازگی شرکت Valve اعلام کرد که یک به‌روزرسانی جدید و بزرگ را برای بازی تیراندازی کلاسیک و چندنفره Team Fortress 2 عرضه خواهد کرد. این به‌روزرسانی که اطلاعات آن ازطریق یک پست در بلاگ رسمی اعلام شد، محتوای تازه از جمله آیتم‌های جدید، نقشه‌ها، افکت‌ها و رنگ‌های جنگی را در دسترس بازیکنان بازی Team Fortress 2 قرار خواهد دارد.

شرکت Valve به‌صورت رسمی از طرفدارها و بازیکن‌های فعال در انجمن Team Fortress 2 دعوت به همکاری کرده است. چرا که این شرکت بازی‌سازی در نظر دارد بخشی از محتوای به‌روزرسانی جدید را به موارد ساخته‌شده توسط گیمرها در کارگاه استیم (Steam Workshop) اختصاص دهد. برای این منظور، شرکت Valve از سازندگان محتوا دعوت کرد که پروژه‌های خود را تا اول ماه مه ۲۰۲۳ به Steam Workshop ارسال کنند.

مبارزات شلوغ و درگیری در بازی Team Fortress 2

در حال حاضر، به‌روزرسانی جدید بازی Team Fortress 2 هنوز موضوع مشخص یا حتی یک نام رسمی ندارد. باتوجه‌به شیوه‌ی کاری توسعه‌دهندگان در توسعه‌ی آپدیت‌های مهم این بازی، احتمالا بخش‌های مختلف آن پیرامون یک موضوع کلی توسعه یافته‌اند. زمانی‌که به تاریخ انتشار آپدیت نزدیک‌تر شویم، جزئیات جدید اعلام خواهند شد.

همچنین شرکت ولو به بازیکنان قول داده است که به‌روزرسانی جدید Team Fortress 2 برخلاف رویدادهای تابستانی معمول گذشته، یک به‌روزرسانی کامل و گسترده باشد. بااین‌حال ولو هیچ اشاره‌ای به تاریخ انتشار این به‌روزرسانی نکرد و احتمالا تا پایان ماه مه نیز به اعلام آن نمی‌پردازد. بازی Team Fortress 2 به‌صورت رایگان روی کامپیوترها در دسترس بازیکنان قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *