اخبار بازی

نمایش مبارزه با Golden Tempest در تریلر جدید بازی Wild Hearts

ساعاتی قبل تریلر جدیدی از بازی Wild Hearts منتشر شد که در آن شاهد نمایش مبارزه قهرمان اثر با یکی از هیولاهای این بازی هستیم.

از بازی Wild Hearts در مهر ماه سال جاری به‌صورت رسمی رونمایی شد. این اثر توسط استودیو امگا فورس در دست توسعه قرار دارد و الکترونیک آرتز وظیفه انتشار آن را برعهده دارد. کوئی تکمو به‌عنوان شرکت مادر استودیو توسعه‌دهنده شناخته می‌شود. تازه‌ترین ساخته کوئی تکمو با نمایش‌های خود حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است و بسیاری از آن به‌عنوان یک رقیب شایسته برای بازی Monster Hunter یاد می‌کنند. در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، یک تریلر جدید از این اثر در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. شما عزیزان در ادامه‌ می‌توانید ویدیو نمایش‌ داده شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو پنج دقیقه‌ای ما شاهد مبارزه با یکی از هیولاهای بازی با نام Golden Tempest (طوفان طلایی) هستیم. این هیولا به‌عنوان یک ببر غول‌پیکر طبیعت شناخته می‌شود که از باد طلایی برای محافظت از قلمرو خود استفاده می‌کند و در حال تبدیل شدن به یک Kemono خطرناک است.

بازی Wild Hearts برای عرضه در تاریخ ۱۷ فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) و روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه و نظرات خود را با واران گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *