اخبار بازی

تایید انتشار Zombieland Headshot Fever Reloaded روی پلی استیشن VR2

استودیو XR Games تایید کرد نسخه‌ی Reloaded بازی Zombieland Headshot Fever در زمان عرضه پلی استیشن VR2 در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو XR Games اعلام کرد بازی Zombieland Headshot Fever Reloaded همزمان با عرضه‌ی پلی استیشن VR2 در روز ۲۲ فوریه (۳ اسفند) امسال در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی تیراندازی واقعیت-مجازی Zombieland Headshot Fever از محرک‌های تطبیقی و بازخورد لمسی پلی استیشن VR2 پشتیبانی می‌کند و همراه‌با بهبودهایی به مانند انیمیشن‌های ارتقایافته‌ی شخصیت‌ها، سیستم پیشرفت بازطراحی‌شده و هاب جدید، در دسترس خریداران هدست‌های نسل جدید سونی قرار می‌گیرد.

شلیک به سمت زامبی‌ها در بازی Zombieland Headshot Fever

در همین راستا جیک زیم، معاون ارشد بخش واقعیت-مجازی سرگرمی‌های سونی پیکچرز، در یک بیانیه توضیح داد: «آوردن یک نسخه‌ی بازسازی‌شده از بازی برنده‌ی جوایز ما یعنی Zombieland: Headshot Fever برای مخاطبان جدید پلی استیشن VR2 ضروری بود. ویژگی‌های سخت‌افزاری جدید این هدست به تیم XR Games این امکان را داد تا کیفیت Zombieland: Headshot Fever را به سطح جدیدی از سرگرمی غوطه‌ورکننده برسانند. این واقعا نسخه‌ی نهایی از سبک تیراندازی آرکید است و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا بازیکنان بازی و ویژگی‌های سخت‌افزاری جدید را در عمل تجربه کنند».

Zombieland Headshot Fever در ابتدا برای پلی اسیتشن VR در بهار ۲۰۲۱ منتشر شد. نسخه‌ی پلی استیشن VR2 این بازی با قیمت ۲۴.۹۹ دلار ازطریق فروشگاه پلی استیشن به فروش می‌رسد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *