اخبار بازی

شایعه: احتمال تاخیر بازی Starfield و عرضه در تابستان

باتوجه به شایعات اخیر، به نظر می‌رسد بازی Starfield تأخیر می‌خورد و در تابستان ۲۰۲۳ شاهد عرضه‌ی جدیدترین ساخته‌ی بتسدا خواهیم بود.

Starfield، مورد انتظارترین بازی انحصاری برای پلتفرم ایکس باکس است که پس از آخرین تأخیر، هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن منتشر نشده است. ساخته‌ی جدید بتسدا محصولی جاه‌طلبانه است که گفته می‌شود جهانی وسیع و پر جزئیات را دراختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. در کنفرانس مایکروسافت گفته شده بود که استارفیلد در نیمه اول ۲۰۲۳ عرضه می‌شود و این در حالی است که باتوجه‌به شایعات اخیر، کاربرها باید چند ماه بیشتر منتظر بمانند.

به‌تازگی یک یوتیوبر به نام MrMattyPlays در جدیدترین قسمت از پادکست Defining Duke از کانال یوتیوب Last Stand Media اعلام کرد که از یک منبع با اعتبار نسبتا زیاد شنیده که بازی Starfield تأخیر خورده است و در تابستان سال جاری میلادی عرضه می‌شود. این گفته بدین معنا است که بازی تأخیر زیادی نمی‌خورد و صرفا از نیمه اول سال خارج می‌شود تا قبل از ماه سپتامبر در دسترس قرار بگیرد.

اگر به تقویم بازی‌های ایکس باکس برای نیمه اول سال نگاه کنیم، بازی Redfall در ماه می (اردیبهشت/خرداد) عرضه می‌شود. نسخه جدید Forza Motorsport و بازی Minecraft Legends هم در فصل بهار در دسترس کاربرها قرار می‌گیرند. ازاین‌رو منطقی است که مایکروسافت تاریخ انتشار Starfield را کمی عقب‌تر ببرد.

تمامی این اخبار درحالی است که بتسدا اخیرا تاکید کرده بود که استارفیلد همچنان در نیمه اول سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد و در آینده نزدیک هم شاهد یک شوکیس از سوی مایکروسافت با محوریت استارفیلد خواهیم بود. نظر شما کاربران واران گیم دراین‌باره چیست؟ بازی Starfield در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر و پلتفرم‌های ایکس باکس عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *