اخبار بازی

عدم پشتیبانی بازی هاگوارتز لگسی از انتقال Save بین پلتفرم‌های مختلف

بخش پشتیبانی WB Games اعلام کرد که بازیکن‌ها نمی‌توانند فایل‌های ذخیره‌ی بازی Hogwarts Legacy در یک پلتفرم را به پلتفرمی متفاوت انتقال دهند.

در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که بازی هاگوارتز لگسی از Save کراس-پلتفرم پشتیبانی نمی‌کند؛ به این معنی که مثلا بازیکن نمی‌تواند تا بخشی از بازی را روی کامپیوتر تجربه کند و سپس همان تجربه را روی نینتندو سوییچ ادامه دهد. فایل Save شما روی همان پلتفرمی قابل استفاده است که در آن ایجاد می‌شود.

تیم سازنده همچنین تایید کرد که بازی روی هر پلتفرم از ۴ اسلات جداگانه برای ذخیره‌سازی شخصیت‌های مختلف بهره می‌برد. در حقیقت شما می‌توانید همزمان ۴ تجربه‌ی متفاوت با ۴ شخصیت متفاوت را مثلا روی کنسول ایکس باکس سری اس خود ذخیره کنید. اسلات هرکدام از ۴ شخصیت هم شامل ۵ فضای ذخیره‌سازی Auto Save و ۱۰ فضای ذخیره‌سازی Manual Save خواهد بود.

با این اوصاف نه‌تنها گیمر همیشه چند نقطه‌ی مهم در تجربه‌ی کلی خود از بازی هاگوارتز لگسی را در فایل Save نگه می‌دارد، بلکه تا حداکثر ۴ نفر می‌توانند با یک کنسول یا کامپیوتر، همزمان تجربه‌های جداگانه‌ی خود را ذخیره داشته باشند و ادامه دهند. این قابلیت احتمالا جذابیت قابل توجهی برای خانواده‌هایی دارد که در آن چند نفر از یک کنسول برای تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی بهره می‌برند. هاگوارتز لگسی اجازه می‌دهد که چهار نفر هرکدام شخصیت خاص خود را بسازند و اسلات سیو جداگانه داشته باشند. در نتیجه افراد مختلف طی ساعات متفاوت سراغ کنسول می‌روند، وارد سیو شخصیت خود می‌شوند و بازی خودشان را ادامه می‌دهند.

هاگوارتز لگسی در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) برای پلی استیشن 5، کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس/اس،‌ در تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین) برای پلی استیشن 4 به‌علاوه‌ی ایکس باکس وان و درنهایت در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۳ مرداد) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *