اخبار بازی

بازگشت Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به بازی های موردانتظار فامیتسو

در جریان جدول هفتگی بازی‌های پرطرفدار مجله فامیتسو، نسخه جدید بازی زلدا موفق شده است دوباره رتبه اول این جدول را تصاحب کند.

یکی از بخش‌های قابل‌توجه و جالب مجله فامیتسو، رتبه‌بندی آثار موردانتظار دنیای بازی توسط کاربران و خوانندگان این مجله است. حال در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، با انتشار نسخه جدید این مجله، به‌تازگی جدول نام‌برده شده در اختیار کاربران قرار گرفته است. نکته قابل‌توجه بازگشت دوباره بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به رتبه نخست این جدول است. برای چند هفته متوالی این اثر و بازی Final Fantasy 16 در نیمه بالایی جدول قرار گرفته‌ و رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند.

بااین‌حال جدیدترین بازی فاینال فانتزی ۱۶ با اختلاف قابل‌توجه‌ای در رتبه دوم قرار گرفته است. این نظرسنجی در بازه زمانی بین تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) و ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) صورت گرفته است. در ادامه باید گفت به‌جز جدیدترین نسخه سری بازی‌های زلدا، چند انحصاری کنسول نینتندو سوییچ نیز، رتبه‌های بالای جدول را به خود اختصاص داده‌اند. دو بازی Fire Emblem Engage و Pikmin 4 به ترتیب جایگاه‌های سوم و چهارم را کسب کرده‌اند.

جالب است بدانید بازی Final Fantasy 16 تنها نماینده اسکوئر انیکس در چارت اعلام‌شده نبوده و دو بازی Final Fantasy 7 Rebirth و Octopath Traveler 2 در رده‌بندی موردنظر، در جایگاه‌های پنجم و هفتم قرار گرفته‌اند. همچنین بازی Forspoken که فاصله کوتاهی تا عرضه رسمی آن باقی نمانده، رتبه دهم را تصاحب کرده است.

از طرفی دیگر نیز استودیو بازی‌سازی کپکام در این جدول دو نماینده دارد. دو بازی استریت فایتر ۶ و ریمیک بازی رزیدنت ایول ۴ در نیمه پایینی جدول‌ منتشر‌شده از جانب فامیتسو قرار دارند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید جدول مورد انتظارترین بازی‌های مجله فامیتسو در شماره جدید را مشاهده کنید.














رتبه اسم بازی تعداد رای
۱ The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom ۷۴۲ رای
۲ Final Fantasy 16 ۵۸۳ رای
۳ Fire Emblem Engage ۴۳۸ رای
۴ Pikmin 4 ۳۴۵ رای
۵ Final Fantasy 7 Rebirth ۲۸۱ رای
۶ Resident Evil 4 ۲۷۰ رای
۷ Octopath Traveler 2 ۲۰۱ رای
۸ Ushiro ۱۹۶ رای
۹ Street Fighter 6 ۱۹۱ رای
۱۰ Forspoken ۱۲۷ رای

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *