اخبار بازی

فاش شدن ویدیویی از بازی نقش آفرینی و علمی تخیلی جدید پلی استیشن

یک کلیپ کوتاه منتشر شده است که گفته شده این ویدیو درواقع بازی نقش آفرینی و علمی تخیلی استودیو XDev شرکت سونی است.

چند ساعت پیش ویدیویی کوتاه منتشر شده است که ظاهرا بازی نقش آفرینی و علمی تخیلی جدید سونی را نشان می‌دهد که توسط XDev، یکی از استودیوهای زیرمجموعه این شرکت ژاپنی در حال ساخت است. در این کلیپ ۶ ثانیه‌ای، زاویه دید سوم‌شخص نمایش داده می‌شود که درواقع یک سرباز یا فضانورد را درحال مشاهده نوعی موجود زنده بزرگ درحال بالا رفتن از یک ساختمان عجیب به تصویر می‌کشد.

به‌گفته افشاگران این پروژه بدون‌نام در مراحل اولیه توسعه است. برخی جزئیات حاکی‌از این است که بازی توسط آنریل انجین ۵ درحال ساخت بوده و کار توسعه آن توسط XDev و یک سازنده نامشخص دیگر صورت می‌پذیرد. این اثر می‌تواند قدرت سازنده‌ای را که در ساخت Death Stranding، ریترنال و Detroit: Become Human کمک کرده است، به رخ بکشد.

دانلود از آپارات

طبیعتا از آنجایی‌که بازی در ابتدای روند توسعه است، این ویدیو بسیار کلی به‌نظر می‌رسد. گویی بازی از برخی المان‌ها از دیگر آثار محبوب مثل Gears of War و مس افکت بهره برده است که باعث شده برخی کاربران توییتر و ردیت به‌همین سرعت اسم Gears of Effect را برای آن استفاده کنند. احتمال دارد این بازی یکی از آثار متعدد لایو-سرویس سونی باشد که گزارش شده بود این شرکت قصد عرضه آن‌ها تا سال ۲۰۲۶ را دارد.

برخی هم به‌شوخی و با طعنه می‌گویند این بازی تلاشی برای رقابت با Starfield است که قرار است به شکل انحصاری برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس عرضه شود. اما درکل در همین ویدیوی کوتاه هم می‌توان نکات متعددی کشف کرد. مثلا کاراکتر ویدیو روی یک جاده مخروبه قرار دارد که حس‌وحال آثار آخرالزمانی را می‌دهد.

همچنین موجود غول‌پیکر هم در حال پیمایش یک ساختمان غیرزمینی است که می‌تواند نشانه‌ای بر تهاجم بیگانگان باشد. حتی می‌توان بازی را شبیه‌به Shadow of the Colossus دانست و یک سرباز مدرن باید دشمنان عظیم و به‌شدت تهدیدآمیز را از پا درآورد. به‌هرصورت ویدیو قابل تفسیر به شکل موارد گوناگون است و باید تا زمان اطلاعات رسمی منتظر بمانیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *