اخبار بازی

معرفی بازی رومیزی اقتباس شده از مجموعه Gears of War

شرکت Steamford Games از بازی رومیزی مجموعه Gears of War رونمایی کرده است که در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

شرکت Steamford Games خبر از همکاری با مایکروسافت و استودیو کوالیشن داده است تا یک بازی رومیزی از مجموعه Gears of War عرضه کند. استودیو سازنده برنامه خود از ساخت Gears of War: The Card Game را در توییتر اعلام کرد و قول داد لنسرها و لوکست‌ها را در سال ۲۰۲۳ به روی میزها بیاورد.

این معرفی به‌جز زمان انتشار تقریبی این بازی رومیزی، اطلاعات دیگری منتشر نکرده است. بااینکه اطلاعات این بازی محدود است، می‌توان از ظاهر تصاویر تبلیغاتی یک دفترچه قوانین را که احتمالا نحوه عملکرد بازی را توضیح می‌دهد، مشاهده کرد. گفتنی است استیم‌فورد گیمز سابقه ساخت اقتباس‌های رومیزی از مجموعه‌هایی نظیر الدن رینگ، Horizon Zero Dawn، دارک سولز، Resident Evil، دویل می کرای و Monster Hunter World را دارد.

مانند بسیاری از بازی‌های کارتی، احتمالا بازی رومیزی Gears of War به بخش‌های مختلف تقسیم خواهد شد که به بازیکنان اجازه می‌دهد دست خود را بچینند و با اضافات جدید، خود را با بازی تطبیق دهند. همچنین ممکن است بازیکنان درهرزمان در طول بازی تاکتیک خود را تغییر دهند که برای نشان دادن خلاقیت و قدرت استراتژیکی آن‌ها ضروری است.

کاراکترهای مجموعه بازی Gears of War

به‌نظر سال میلادی جاری برای استیم‌فورد سالی شلوغ خواهد بود؛ زیرا آن‌ها در حال کار روی اقتباس‌های الدن رینگ و Runescape برای عرضه در سال ۲۰۲۴ هم هستند. اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ بود که اخباری از بازی رومیزی مجموعه Gears of War به گوش رسید و قرار بود آن بازی در همان سال عرضه شود؛ هرچند در طول دو سال گذشته اخباری از آن منتشر نشده بود.

به‌طور خلاصه بازی قبلی بدین شکل بود که می‌تواند ایده‌ای کلی از بازی رومیزی استیم‌فورد دهد: «درطول بازی کردن تجربه‌های روایی خاص که هرکدام هدف و چیدمان منحصربه‌فردی دارد، نحوه توسعه نیروهای خود را انتخاب کنید. هر برد یا باخت روی محتویات دست شما در سناریو بعدی تأثیرگذار است که درنهایت موفقیت یا شکست در تجربه شما از بازی تأثیرگذار است».

گفتنی است در سالگرد ۱۶ سالگی مجموعه Gears of War، کوالیشن از همکاری با نتفلیکس برای ساخت یک فیلم لایو اکشن و انیمیشن سریالی بزرگسالانه هم خبر داده بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *