اخبار بازی

احتمال اضافه شدن سطوح مختلف به سرویس اشتراک بازی یوبیسافت پلاس

گزارش‌های جدید از احتمال اضافه شدن سطوح یا Tierهای مختلف به سرویس اشتراک بازی شرکت یوبیسافت خبر می‌دهند.

سه سال پس از معرفی و عرضه‌ی سرویس اشتراک بازی اختصاصی یوبیسافت پلاس، حالا شایعات جدید به در دسترس قرار گرفتن سطح‌های اشتراک جدید برای این سرویس اشتراک بازی یوبیسافت اشاره دارند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت اینسایدر گیمینگ، این شایعات برای اولین‌بار از نظرسنجی آنلاین جدید فروشگاه دیجیتالی بازی‌های پی‌سی به‌نام GOG.com آغاز شد. در این نظرسنجی، GOG از کاربران نظرشان را درباره‌ی تغییرات جدید سرویس یوبیسافت پلاس خواسته بود و از آن‌ها پرسیده بود که خریداری کدام یکی از سه سطح طلایی (Gold)، دیلاکس (Deluxe) و آلتیمیت (Ultimate) این سرویس برایشان جذاب‌تر است.

در حال حاضر به غیز از سرویس اصلی Ubisoft Plus که روی لانچر اختصاصی این شرکت برای رایانه‌های شخصی با نام Ubisoft Connect در دسترس است، سرویس مخصوص Ubisoft+ Classics نیز روی دو سطح اکسترا و پرمیوم پلی استیشن پلاس کنسول‌های بازی سونی در دسترس است که به بازیکنان اجازه‌ی دسترسی با تعدادی از بازی‌های نسبتا قدیمی و محبوب یوبیسافت را می‌دهد.

لوگو سرویس اشتراکی گیم +Ubisoft

هنوز مشخص نیست که محتویات و امکانات سطوح بالاتر یوبیسافت پلاس در هنگام معرفی به چه صورتی خواهد بود، اما احتمالا مشترکین سطح گران‌قیمت آلتیمیت، به تمامی بازی‌های منتشر شده قبلی یوبیسافت، بسته‌های الحاقی آن‌ها و تمامی عرضه‌های جدید این شرکت از روز اول انتشار دسترسی خواهند داشت.

در حال حاضر سرویس Ubisoft Plus تنها در یک سطح و با قیمت ۱۵ دلار آمریکا در دسترس است که به خریداران امکان دسترسی به صدها بازی یوبیسافت، سیزن‌پس‌ها و نسخه‌ی پرمیوم و کامل بازی‌ها و جایزه‌های ماهیانه‌ درون بازی‌های آنلاین و لایوسرویس این شرکت را فراهم می‌کند. با معرفی سطوح جدید یوبیسافت پلاس، احتمالا این امکانات به سطح آلتیمیت این سرویس تغییر پیدا می‌کند و در عوض سطح ارزان‌ قیمت‌تری برای دسترسی و تجربه‌ی بازی‌های یوبیسافت مانند Assassin’s Creed و سری فارکرای روی پی‌سی و کنسول‌های بازی شخصی خودشان در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *