اخبار بازی

نمایش قابلیت ویرایشگر بازپخش در به‌روزرسانی پاییزی بازی Sifu

قابلیت ویرایشگر بازپخش در Sifu به بازیکنان اجازه می‌دهد لحظات گیم‌پلی را تبدیل به کلیپ کرده و حس‌وحال سینمایی به آن اضافه کنند.

استودیو Sloclap، سازنده بازی Sifu با پشتیبانی مناسب از این اثر پس از عرضه به‌صورت رایگان عملکرد مناسبی داشته است و هردو به‌روزرسانی بهاری و تابستانی این بازی ویژگی‌های متعددی از درجات سختی تا اصلاح‌کننده‌های اختیاری گیم‌پلی برای آن اضافه کرده‌اند. حال نوبت به آپدیت پاییزی این بازی است تا عرضه شود و اسلوکلپ ویدئویی کوتاه از مهم‌ترین ویژگی این آپدیت منتشر کرده است.

این ویژگی قابلیت ویرایشگر بازپخش است که پیش‌تر معرفی شده بود و حال استودیو با انتشار کلیپی در شبکه توییتر اولین نمایش آن را ارائه کرده است. علاوه‌بر امکان تهیه کلیپ از گیم‌پلی سریع و خشن بازی، قابلیت Replay Editor به بازیکنان اجازه می‌دهد افکت‌های متنوعی به این کلیپ‌ها اضافه کنند که شامل صحنه‌های آهسته (اسلوموشن)، تغییر موقعیت و فوکوس دوربین و موارد دیگر می‌شود.

دانلود از آپارات

همچنین یک آپدیت زمستانه هم برای بازی سیفو در نظر گرفته شده است؛ هرچند مشخص نیست چه زمانی عرضه خواهد شد. اما می‌دانیم حالت Arena در این آپدیت زمستانی به بازی نامبرده اضافه می‌شود. بازی Sifu برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *