اخبار بازی

مدت گیم‌ پلی بازی Evil West بین 10 الی 15 ساعت است

اعضای استودیو Flying Wild Hog اخیرا با رسانه XboxDynasty مصاحبه‌ای درباره محصول جدید خود داشته‌اند. آن‌ها اعلام کردند مدت گیم‌ پلی بازی Evil West بین ۱۰ الی ۱۵ ساعت است و درجات سختی مختلف برای طیف مختلف مخاطبان در دسترس خواهد بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

تنها یک روز دیگر به عرضه بازی اویل وست باقی مانده است و طرفداران عناوین اکشن و شوترهای کلاسیک برای تجربه محصول جدید استودیو Flying Wild Hog لحظه شماری می‌کنند. معمولا در چندین بازه زمانی تا انتشار یک بازی جدید، سازندگان و ناشر تلاش در جذب هر چه بیشتر مخاطبان دارند و شرکت Focus Entertainment و تیم سازنده نیز با انجام مصاحبه‌های مختلف درباره بازی در همین مسیر قدم برمی‌دارند. ظاهرا این بازی علاوه بر ارائه یک کمپین داستانی با مدت زمان معمول، مختوای جدید و اضافی نیز برای افرادی که علاقه‌مند به چالش‌های بیشتر هستند نیز دارد.

اعضای استودیو Flying Wild Hog در مصاحبه اخیر خود با رسانه XboxDynasty اعلام کردند مدت گیم‌ پلی بازی Evil West بین ۱۰ الی ۱۵ ساعت است و پس از آن افرادی که هنوز دوست دارند در جهان این بازی زمان صرف کنند، می‌توانند به تجربه مراحل کو-آپ بازی بپردازند یا به سراغ نیو گیم پلاس بروند. علاوه بر حالت نیم گیم پلاس، تمام مراحل بازی به صورت مجزا قابل تجربه هستند و هر مرحله را می‌توان چندین بار تجربه کرد. برای آن دسته از مخاطبان که به چالش‌های بیشتر علاقه‌مند هستند، درجات سختی بالاتر و حالت permadeath پیشنهاد می‌شود.

بازی Evil West یکم آذر ماه برای پلتفرم‌های PS5 ،PS4 ،Xbox Series X/S ،Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *