اخبار بازی

سرمایه‌گذاری NetEase روی بازی جدید سازندگان سابق بازی ویچر 3

استودیو Rebel Wolves که توسط کارگردان ویچر ۳ تأسیس شده است، موفق به دریافت یک سرمایه‌گذاری استراتژیک از شرکت چینی نت‌ایز شده است.

در بهمن سال گذشته بود که اعلام شد استودیو Rebel Wolves واقع در ورشو لهستان توسط کونراد توماسکویچ، کارگردان بازی The Witcher 3 و رئیس تولید/کارگردان ثانویه بازی Cyberpunk 2077 افتتاح شده است. او این استودیو را با کمک Bartłomiej Gaweł، کارگردان هنری قسمت سوم ویچر، دنیل سادوفسکی، مدیر طراحی ویچر یک، تامارا زاوادا، کارگردان انیمیشن ویچر ۳، Michał Boryka، مدیر امور مالی و رابرت مارزینوفسکی، رئیس استودیو تأسیس کرده است.

بازی اول این استودیو یک اثر فانتزی تاریک AAA که توسط آنریل انجین 5 برای رایانه‌های شخصی و نسل جدید کنسول‌های بازی ساخته خواهد شد و این اثر به‌عنوان نسخه اول یک حماسه برنامه‌ریزی شده است. حال مشخص شده است شرکت چینی نت‌ایز روی این استودیو سرمایه‌گذاری کرده و یک سهام‌دار خرد در این استودیو شده است؛ هرچند استودیو به‌صورت عملیاتی مستقل خواهد ماند و کنترل خلاقانه و مالکیت کامل IP جدید در دست توسعه خود را حفظ می‌کند.

کانسپت هنری اولین بازی استودیو Rebel Wolves

توماسکویچ، کارگردان بازی استودیو دراین‌باره گفت: «داشتن یکی از پیشروترین شرکت‌های بازی‌سازی پشت چشم‌انداز ما باعث افزایش اعتماد به نفس و اعتبار کل تیم Rebel Wolves شده است. منابع مالی ارائه شده توسط نت‌ایز آخرین قطعه گم‌شده موردنیاز برای پیش‌روی به‌صورت تخته‌گاز بود. با داشتن منابع برای ساخت یک بازی AAA سطح جهانی، حالا می‌توانیم روی مهم‌ترین مسئله، توسعه تمرکز کنیم».

توماسکویچ سال گذشته به خاطر اتهامات آزار و اذیت از استودیو سی دی پراجکت رد کناره‌گیری کرد؛ امری که خود او آن‌ها را نادرست خوانده بود. استودیو هم تحقیقات چندماهه برای پیگیری این موضوع انجام داد اما درنهایت ایشان بی‌گناه شناخته شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *