اخبار بازی

احتمال آغاز پیش فروش بازی Final Fantasy 16 در ماه دسامبر

طبق ادعا جدید تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده صنعت ویدیوگیم، به نظر می‌رسد بازی Final Fantasy 16 در ماه دسامبر پیش‌ فروش خود را آغاز کند.

بازی فاینال فانتزی ۱۶ را می‌توانیم به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار دنیای بازی بنامیم. همان‌طور که شما همراهان گرامی احتمالا از آن مطلع هستید، این اثر به مدت ۶ ماه در انحصار کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود. در رابطه با با عرضه این بازی روی کنسول‌های دیگر و رایانه‌های شخصی در حال حاضر اطلاعات دقیقی وجود نداشته و باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون این امر رخ خواهد داد.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، طبق ادعا جدید تام هندرسون اینسایدر معروف این صنعت، ظاهرا پیش‌فروش بازی Final Fantasy 16 به‌زودی آغاز خواهد شد. طبق شنیده‌های هندرسون، این اثر از اوایل ماه دسامبر (آذر) پیش‌فروش خود را خیلی زودتر از عرضه رسمی بازی در تابستان سال ۲۰۲۳، آغاز خواهد کرد. ممکن است این امر در حین برگزاری مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۲ رخ بدهد.

تصویر رسمی از تریلر فاینال فانتزی 16 کنسول پلی استیشن 5 سونی در رویداد State of Play ماه ژوئن سال ۲۰۲۲

از طرفی دیگر طبق ادعا منبع تام هندرسون، به‌نظر می‌رسد اسکوئر انیکس قصد دارد یک تریلر جدید از این بازی را همزمان و درکنار آغاز پیش‌فروش اثر نام‌برده شده، پخش کند. انتظار می‌‌رود تریلر نام‌برده‌شده در تاریخ ۸ یا ۹ دسامبر در دسترس کابران قرار بگیرد. رویداد گیم اواردز ۲۰۲۲ در تاریخ ۸ دسامبر (بامداد ۱۸ آذر) برگزار خواهد شد. بااین‌حال تام هندرسون هنوز از وقوع این امر در طول این مراسم مطمئن نیست و این امکان وجود دارد که سونی و اسکوئر انیکس برنامه‌های دیگری را در سر داشته باشند.

باتوجه‌به مقیاس رویداد گیم اواردز و توجهات همگانی تعدادی زیاد از علاقه‌مندان دنیای بازی به این مراسم، شاید انتظار برگزاری یک شوکیس از جانب دو شرکت سونی و اسکوئر انیکس در بازه زمانی برگزاری این رویداد دور از ذهن باشد. بااین‌حال هنوز برنامه‌ سازندگان بازی Final Fantasy 16 مشخص نبوده و باید دید توسعه‌دهنده و ناشر این اثر در مورد این امر چه چیزی در سر دارند.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با واران گیم به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *