اخبار بازی

رونمایی از به‌روزرسانی Broforce Forever بازی بروفورس

آخرین به‌روزرسانی عظیم بازی ساید-اسکرولینگ شوتر Broforce محصول ۲۰۱۵ کاراکترهای قابل بازی و مأموریت‌های جدیدی را به‌همراه می‌آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Devolver Digital و استودیو Free Lives از آخرین به‌روزرسانی بازی ساید-اسکرولینگ شوتر Broforce رونمایی کردند. این آپدیت عظیم که با نام Broforce Forever شناخته می‌شود، در اوایل سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربرهای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

به‌روزرسانی نهایی بازی بروفورس شخصیت‌ها، مأموریت‌ها و «آزادی‌های» جدیدی را به‌همراه می‌آورد، هرچند هنوز معلوم نیست که این آزادی‌ها دقیقا به چه مواردی اشاره دارند. بازی Broforce به تقلید از فیلم‌های اکشن آمریکایی دهه‌ی ۱۹۸۰ ساخته شد و در ماه اکتبر ۲۰۱۵ به کامپیوتر راه یافت. این بازی Run-and-Gun شامل تعدادی از کاراکترهای برجسته ازجمله جان رمبو، جان مک‌کلین از مجموعه فیلم‌های جان‌سخت و آرنولد شوارتزنگر از فیلم کماندو بود.

بازی Broforce پس از عرضه میزبان بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی جدیدی نظیر The Expendabros (با هدف تبلیغ فیلم The Expendables 3) و Alien Infestation شد. این بازی در سال ۲۰۱۶ به پلی استیشن 4 راه یافت و در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ منتشر شد. این بازی با استقبال خوبی از سوی منتقدها روبه‌رو شد.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *