اخبار بازی

بازی Dead Island 2 بار دیگر تاخیر خورد

خبری تکراری در مورد Dead Island 2 منتشر شد؛ این بازی بار دیگر با تأخیر مواجه شده است و این بار قرار است با دوازده هفته تأخیر ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) منتشر شود.

شرکت دیپ سیلور، ناشر بازی Dead Island 2 اعلام کرد این اثر بار دیگر با تأخیر مواجه شده است و در جدیدترین تاریخ عرضه، قرار است در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) منتشر شود. این خبر ازطریق اکانت توییتر رسمی بازی اعلام شد و با تأخیر حدود ۱۲ هفته‌ای نسبت به ۱۴ بهمن امسال (۳ فوریه ۲۰۲۳) که تاریخ عرضه قبلی بود، منتشر خواهد شد.

البته این تأخیر به نسبت دیگر تاخیرهای بازی چندان هم طولانی نیست؛ به‌خصوص وقتی به خاطر بیاوریم بازی ابتدا قرار بود در بهار ۲۰۱۵ منتشر شود. دلیل این تأخیر اعلام نشده است و احتمالا استودیو Dambuster به‌عنوان سازنده بازی Dead Island 2 نیاز به زمان بیشتری داشته است. در بیانیه‌ای مشترک با دیپ سیلور درمورد این تأخیر اعلام شده است:

«متوجه طعنه‌آمیز بودن به تأخیر انداختن Dead Island 2 هستیم و قطعاً ما هم به اندازه شما ناامید شده‌ایم. این تأخیر تنها ۱۲ هفته طول خواهد کشید و اکنون مراحل توسعه بازی در نقاط نهایی است. ما به این زمان نیاز داریم تا مطمئن شویم می‌توانیم اثری عرضه کنیم که به آن افتخار خواهیم کرد. برای کسانی از شما که سال‌ها منتظر بوده‌اید، از همراهی شما با ما متشکریم».

همچنین قرار است در تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) یک تریلر و ویدیوی گیم‌پلی جدید از بازی Dead Island 2 منتشر شود که اولین نمایش جدید این بازی از زمان معرفی دوباره بازی در ماه اوت است. Dead Island 2 ابتدا در سال ۲۰۱۴ معرفی شد اما مشکلات بین استودیو Yager و ناشر بازی باعث جدایی آن‌ها شد. سپس بازی به استودیو سومو دیجیتال سپرده شد و درنهایت در سال ۲۰۱۹ به استودیو Dambuster سپرده شده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *