اخبار بازی

داستان بازی Tomb Raider جدید با آنریل انجین 5 به سطح جدیدی خواهد رسید

سازندگان نسخه‌ی جدید Tomb Raider درباره‌ی مزایای ساخت این بازی روی آنریل انجین 5 توضیحاتی ارائه دادند.

به‌دنبال انتشار جدیدترین گزارش مالی شرکت امبریسر، بسیاری از استودیوهای این شرکت جزئیات بیشتری از پروژه‌های در حال ساخت خود را منتشر کردند. یکی از این بازی‌های در حال ساخت، نسخه‌ی بعدی سری Tomb Raider است که توسط کریستال داینامیکس در اوایل سال جاری معرفی شد و روی آنریل انجین 5 در حال توسعه است.

در همین راستا فیل راجرز، مدیرعامل کریستال داینامیکس، در مورد استفاده از آنریل انجین 5 و اینکه چگونه به سازندگان این امکان را می‌دهد تا روایت داستان خود را به سطح جدیدی برسانند گفت: «از نظر ما، این در مورد همکاری‌های عمیقی است که ما برای آینده‌ی سری Tomb Raider به‌عنوان یک مجموعه محبوب در بین بازی‌ها و رسانه‌ها ایجاد می‌کنیم. همکاری ما با اپیک گیمز و آوردن آنریل انجین 5 در زنجیره‌ی ابزار‌های ساخت بازی ما واقعا این امکان را می‌دهد تا داستان‌گویی را به سطح جدیدی برسانیم».

بازی Rise of the Tomb Raider و لارا کرافت مشغول نگه داشتن منبع نور قرمز در ورودی مقبره

در حال حاضر طرفداران فعلا شاهد انتشار اخبار جدیدی از بازی جدید توم ریدر نبوده‌اند، اما ظاهرا در آینده می‌توانند منتظر انتشار اطلاعات بیشتری باشند. راجرز در این‌باره گفت: «ما جزئیاتی در مورد برنامه‌های توسعه‌ی این مجموعه منتشر نکرده‌ایم اما در سال آینده به محض اینکه بتوانیم تیم برای نشان دادن مسیری که در آینده می‌رویم، بسیار هیجان‌زده است».

شایعه‌هایی که در مورد نسخه‌ی بعدی Tomb Raider منتشر شدند نشان می‌دادند داستان این بازی در مورد درگیری دنیای امروزی با یک فاجعه‌ی بزرگ و اسرارآمیز است و لارا کرافت باتجربه باید برای نجات دنیا تلاش کند. به نظر می‌رسد در این نسخه لارا کرافت با یک گروه جوان همکاری می‌کند و باید با کمک‌ آن‌ها بر چالش‌های ایجاد شده غلبه کند. البته باید توجه داشت که هنوز هیچکدام از این موارد توسط تیم سازنده تایید نشده‌اند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *