اخبار بازی

معرفی کلاس Pysker در تریلر تازه بازی Warhammer 40,000: Darktide

استودیو Fatshark در جدیدترین تریلر بازی Warhammer 40,000: Darktide به معرفی کلاس Pysker پرداخته است.

پس از معرفی کلاس‌های Preacher ،Veteran و Ogryn بازی Warhammer 40,000: Darktide توسط استودیو Fatshark، اکنون نوبت به کلاس Psyker است تا در یک تریلر به نمایش ویژگی‌های آن پرداخته شود. طبق توضیحات ارائه شده، سایکرها تا حدودی شبیه جادوگرها هستند؛ با این تفاوت که به توانایی‌های کنترل روانی و کانال Immaterium متکی هستند. به این ترتیب مبارزان کلاس سایکر نیاز به کنترل فوق‌العاده‌ای دارند تا درگیر پیچیدگی‌های روانی نشوند.

اعضای این کلاس می‌توانند با استفاده از قدرت Brain Burst، سر دشمنان خود را متلاشی کنند. سایکرها با استفاده از شمشیر و هفت‌تیر خود می‌توانند دربرابر دشمنان رده‌ی Elite به خوبی مبارزه کنند. بااین‌حال مقاومت سایکرها در مبارزه‌های شلوغ اندک بوده و باید از محاصره‌ی تعداد زیادی دشمن دور باشند.

استفاده از توانایی‌های کلاس سایکر می‌تواند خطرهایی ایجاد کند و اگر بازیکنان این خطر را کنترل نکنند، می‌تواند منجر به انفجار و مرگ شود. دشمنانی که توسط سایکرها کشته می‌شوند، Warp Charge که نقطه ضعف سایکرها به شمار می‌آید را تولید می‌کنند که این امر می‌تواند خطر انفجار را به سرعت افزایش دهد. بااین‌حال سایکرها می‌توانند از Warp Charge برای به عقب راندن دشمنان و ادفاع از خود استفاده کنند.

دانلود از آپارات

بازی Warhammer 40,000: Darktide قرار است در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) امسال روی کامپیوتر عرضه شود. نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس این بازی نیز در تاریخ دیگری منتشر خواهد شد. همچنین نسخه بتای پیش از عرضه در ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) امسال برای کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند، آغاز می‌شود. بازی Warhammer 40,000: Darktide از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *