اخبار بازی

اعلام تاریخ انتشار دقیق نسخه نسل ۹ بازی The Witcher 3

سی‌دی پراجکت رد تاریخ انتشار نسخه‌ی نسل نهم بازی The Witcher 3 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس را اعلام کرد.

طرفدارها از مدت‌ها پیش منتظر تجربه نسخه نسل ۹ بازی The Witcher 3: Wild Hunt هستند. اوایل سال جاری استودیو CD Projekt RED تأیید کرد که ارتقا نسل نهم بازی ویچر ۳ در سه‌ماهه چهارم امسال برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. درحالی که نیمه اول ماه نوامبر روبه پایان است، خیلی‌ها نگران تأخیر این نسخه بودند. اما دیروز بالاخره تاریخ انتشار دقیق اعلام شد.

سی‌دی پراجکت رد با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که بازی The Witcher 3 یک ماه دیگر در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. کسانی که نسخه‌ی نسل ۸ این بازی را برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری کردند، ارتقا نسل ۹ را به‌شکل رایگان دریافت خواهند کرد. این هفته یک استریم برای نمایش گیم‌پلی و ارائه جزئیات بیشتر از این نسخه پخش می‌شود.

در ابتدا استودیو Saber Interactive روی به‌روزرسانی نسل نهم بازی The Witcher 3: Wild Hunt کار می‌کرد؛ استودیویی که مسئول پورت این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ بود. بااین‌حال در ماه آوریل سال جاری اعلام شد که استودیو CD Projekt RED خودش مسئولیت توسعه‌ی نسخه‌ی نسل ۹ ویچر ۳ را برعهده گرفته است.

استودیو سی‌دی پراجکت پروژه‌های دیگری از مجموعه بازی‌های ویچر را نیز در دست تولید دارد. این توسعه‌دهنده‌ی لهستانی با همکاری استودیو Fool’s Theory روی ریمیک نسخه‌ی اول بازی The Witcher کار می‌کند؛ استودیویی که برای توسعه‌دهندگان سابق CDPR تأسیس شد. این وسط یک سه‌گانه از مجموعه‌ی ویچر نیز در دست توسعه قرار دارد. بازی فرعی جدیدی از این مجموعه با اسم رمز Project Sirius را نیز نباید فراموش کرد که توسط استودیوی ۶۰ نفره‌ی The Molasses Flood ساخته می‌شود و تفاوت‌های زیادی با بازی‌های قبلی ویچر خواهد داشت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *