اخبار بازی

افشاگر GTA 6 به دنبال معامله با راک‌استار است

فردی که ادعا می‌کند اطلاعات مرتبط با GTA 6 را افشا کرده است، ظاهرا به‌دنبال انجام معامله‌ای با شرکت راک‌استار است.

دیروز بود که اطلاعات زیادی از بازی GTA 6، جدیدترین نسخه این مجموعه محبوب لو رفت و در همان زمان کاربر Teapotuberhacker در انجمن GTA یک پست گذاشت. او سپس این پست را به‌روزرسانی کرد و این‌گونه صحبت‌های تازه‌ای مطرح شدند: «خوب، این به طرز عجیبی وایرال شده است. امروز صبح پس از بیدار شدن با ۳۰۰۰ پیام تلگرام مواجه شدم. اگر کارمند راکستار یا تیک تو هستید، در تلگرام پیامی حاوی 22559219889638875756 برای من بفرستید یا می‌توانید ازطریق ایمیل شرکتی خود، به آدرس teapotuberhacker@protonmail.com ایمیل بفرستید. من سعی می‌کنم به‌زودی این جواب‌ها را بخوانم. من به‌دنبال مذاکره برای انجام معامله‌ای هستم».

مشخص نیست که این افشاگر به‌دنبال چه مواردی است یا برای اخاذی از شرکت تیک تو چه میزان اطلاعاتی دارد؛ شرکتی که از دیروز سعی کرده است اطلاعات افشاشده را در یوتیوب حذف کند. ممکن است این شخص اطلاعات محرمانه‌تری نسبت به اطلاعات منتشرشده در دیروز داشته باشد. او بخش‌هایی از کدهای منبع بازی GTA 6 را در حالتی تکمیل نشده به‌صورت آنلاین منتشر کرد. ممکن است این افشاگر به‌دنبال دریافت مبلغی بزرگ در ازای اطلاعات باقی‌مانده باشد. چون ظاهرا به Source Code بازی GTA 5 و بازی GTA 6 دسترسی دارد؛ همین‌طور به اسناد گوناگون مربوط‌به ساخت بازی GTA 6.

اطلاعات افشاشده ابتدا در انجمن GTA Forums منتشر شد. او حدود ۹۰ ویدیو را به اشتراک گذاشت که گویا گیم‌پلی نسخه در حال ساخت GTA VI را نشان می‌دهند. به‌نظر این ادعا درست است. افشاگر گفته است این ویدئوها را از یک کانال Slack دانلود کرد. اگر این اطلاعات درست باشد، گزارش‌های گذشته مبنی‌بر رخ دادن بازی در Vice City تایید می‌شود. بلومبرگ پیش‌تر گفته بود این بازی که به‌نوعی از سال ۲۰۱۴ در دست ساخت است، حداقل دو سال تا زمان عرضه فاصله دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *