اخبار بازی

فاش شدن ۴۰ دقیقه از گیم پلی بازی Diablo 4

به‌تازگی ویدیویی ۴۰ دقیقه‌ای از بازی Diablo 4 در فضای مجازی فاش شده است.

روز گذشته شاهد لو رفتن اطلاعات و ویدیو‌های مختلفی از بازی موردانتظار GTA VI بودیم. از طرفی نیز جیسون شراریر که به‌عنوان یک خبرنگار معتبر در این حوزه شناخته می‌شود، همخوانی موارد منتشر‌شده با اطلاعات سابق خود درباره این موضوع را تایید کرد. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، درست به مانند اتفاق رخ‌داده برای نسخه ششم بازی GTA، ظاهرا بیش از ۴۰ دقیقه از گیم‌پلی نسخه بتا بازی Diablo 4 در سطح اینترنت پخش شده است. در طی ۲۴ ساعت گذشته، برای دومین بار این اتفاق رخ داده و بخش‌های از دو بازی موردانتظار فاش شده‌اند.

این امر توسط یک حساب در وبسایت ردیت با نام iV1rus0 مشاهده و سپس به اشتراک گذاشته شده است. ویدیو منتشر شده شامل دو بخش ۵ دقیقه‌ای و ۳۸ دقیقه‌ای است. بااین حال هنوز مشخص نیست که چه شخصی این ویدیو را پخش کرده است و هدف آن از انجام این کار مشخص نیست. در طول ویدیو کوتاه‌تر صحبت‌های شنیده می‌شود که نشان‌‌ می‌دهد فردی که این ویدیو را ضبط کرده، شخصی نیست که مشغول به تجربه بازی باشد. به نظر می‌رسد این ویدیو به‌صورت آنلاین در حال پخش بوده و احتمالا توسط پلتفرمی مثل دیسکورد در حال مشاهده توسط دیگران بوده است.

تصویری از بازی Diablo 4

در طول این دو ویدیو، ما واترمارک‌های زیادی را در نقاط مختلف تصویر که عبارت Private Test Build را نمایش می‌دهند، مشاهده می‌کنیم. همچنین زیر عبارت ذکر‌شده یک شماره شناسه دیده می‌شود. شاید وجود این امر، راه تشخیص و شناسایی فردی که برای اولین‌بار باعث لو رفتن بخشی از بازی Diablo 4 شده است، برای بلیزارد آسان کند.

از طرفی، معلوم نیست که این فرد چگونه به بازی دسترسی پیدا کرده است. بااین حال یک تئوری در این مورد وجود دارد. ممکن است این امر مربوط‌به تست آلفای friends and family باشد که از ماه گذشته جریان دارد. با این تفاسیر، می‌توان احتمال داد شاید شخصی در حال استریم این بازی است، یکی از کارمندان بلیزارد ارتباط داشته باشد. شما عزیزان می‌توانید در ادامه با مراجعه به سایت منبع ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

نظر شما چیست؟ دیدگاه خود را در مورد اتفاقات رخ‌داده که منجر به لو رفتن بخشی از گیم‌پلی بازی Diablo 4 شده است، با واران گیم به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *