اخبار بازی

بازی Like a Dragon 8 معرفی شد

از دنباله‌ی بازی Yakuza: Like a Dragon با نام Like a Dragon 8 رونمایی شد. این بازی بزرگ‌ترین اثر در مجموعه‌ی یاکوزا خواهد بود.

استودیو Ryu ga Gotoku در جریان اجلاس اختصاصی خود به به معرفی چندین بازی جدید پرداخت که احتمالاً مهم‌ترین آن‌ها جدیدترین بازی از مجموعه یاکوزا با نام Like a Dragon 8 است. این بازی ادامه‌ای بر Yakuza: Like a Dragon خواهد بود و همانند نسخه پیشین این مجموعه در سبک نقش‌آفرینی نوبتی ساخته می‌شود.

بازی یاکوزا 8 در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید که بازگشت Ichiban Kasuga و Kazama Kiryu را تأیید می‌کند:

دانلود از آپارات

بازی Like a Dragon 8 عمده‌ی تمرکز خود را روی روایت داستان خواهد گذاشت. سازندگان این اثر ابعاد آن را بسیار عظیم توصیف کرده‌اند و قرار است شاهد بزرگ‌ترین بازی در مجموعه‌ی یاکوزا باشیم. همان‌طور که در تریلر مشاهده می‌کنید مدل موی کازوما کیریو تغییر کرده است. طبق گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده دلایل زیادی پشت این تغییر وجود دارد؛ اما استودیو فعلاً نمی‌تواند درباره‌ی آن صحبت کند. در این بازی شاهد همکاری کاسوگا و کیریو خواهیم بود؛ اما در طول داستان می‌توانید با سایر دوستان و همکاران نیز همراه و هم‌گروه شوید.

تیم توسعه‌دهنده تم کلی بازی را با عبارت «مردی با گذشته‌ای در پشت سر و مردی با آینده‌ای در پیش رو» توصیف کرده‌اند که به کیریو و کاسوگا اشاره دارد. بخشی از دیالوگ‌های بازی ضبط شده است و استودیو مشغول تکمیل توسعه‌ی بازی است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *